عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هرگاه حق و حقوق ملت ایران در توافقنامه هسته‌ای رعایت شده و تمام تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان منحل شود می‌توان گفت که توافقِ خوبی در مذاکرات هسته‌ای صورت گرفته است.

توافق خوب با لغو تمام تحریم‌های ظالمانه آمریکا امکان‌پذیر است"محمد اسماعیلی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز گذشته به صورت شفاف چارچوب‌ و خطوط قرمز را برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان مشخص کردند، گفت: طرف‌های غربی مذاکرات هسته‌ای نیز باید بداند که با این وقت‌کشی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها نمی‌توانند به نتیجه برسند.

نماینده زنجان و طارم تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای باید توافق کلی و یک مرحله‌ای صورت بگیرد که هیچگونه مسائل نامفهوم درآن نباشد تا کشورهای غربی‌ من جمله آمریکا نتوانند از آن سوءاستفاده و بهانه تراشی کنند.

وی در ادامه افزود: در عین حال این توافقِ باید خوب باشد یعنی آنکه تمام خطوط قرمز ترسیم شده نظام در آن لحاظ شده باشد و تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان منحل شود، اگر به این دو موضوع توجه شد می‌توان به نتیجه رسیدن مذاکرات امیدوار بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هرگاه حق و حقوق ملت ایران در توافقنامه هسته‌ای رعایت شده باشد می‌توان گفت که توافق خوبی در مذاکرات هسته‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار