مرحله دوم مسابقات لیگ والیبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور 15 تیم در حال برگزاری است.

حمید موحدی، سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از سطح کیفی پایین‌تری نسبت به رقابن‌ها مرحله اول در کیش برگزار شد برخوردار است ولی خوشبختانه مرحله  به مرحله شاهدیم که وضعیت فنی ساحلی بازان با توجه به هماهنگی و عادت کردن به برگزاری مسابقات لیگ با فاصله زمانی کم روبرو شده است. هریک از آنها در طول چند هفته اخیر حداقل 5 بازی متوالی و پشت سر هم انجام داده‌اند و باید پس از حداقل 2 روز فاصله در قشم در مسابقات مرحله سوم شرکت کنند.

موحدی خاطر نشان کرد: ما هیچ وقت در والیبال ساحلی نیمه دوم به دلیل شرایط آب و هوایی و سرمای زیاد مسابقه نداشتیم، این لیگ باعث شد تا نیمه دوم سال هم فعال رشد و پیشرفت این رشته قابل دسترس شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: با توجه به شرایط موجود باید بگویم که بازیکنان هنوز از شرایط آرمانی و ایده آل دور هستند آنها برای رسیدن به سطح فنی مطلوب نیاز به زمان دارند، البته پخش مستقیم تلویزیونی و پوشش خبری بسیار خوب از سوی رسانه‌ها و مطبوعات باعث شده تا شرکت‌ها و حامیان بخش خصوصی نسبت به حمایت از ساحلی بازان واکنش مثبت نشان داده و به این رشته برای سرمایه گذاری گرایش نشان دهند.

موحدی یادآور شد: از میان تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بازیکنان 8 تیم درمرحله اول لیگ هم حضور داشتند سطح کار آنها بهتر شده است ولی با توجه به این که هنوز ابتدای راه هستیم برای رسیدن به اهداف عالی و ایده آل زمان زیادی احتیاج داریم.

موحدی اظهار داشت: والیبال ساحلی نیاز به چند باشگاه خوب وسازمان یافته دارد تا ساحلی بازان بتوانند بدون داشتن دغدغه فکری و مشکل مالی تمرینات را به طور منظم و منسجم انجام دهند تنها از این طریق است که این رشته از نظرکیفی هم رشد می‌کند. متاسفانه در این مرحله شاهدیم که برخی ساحلی بازان با نام تیمی متفاوت نسبت به مرحله اول در رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: موحدی ، ساحلی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار