بازیکن چپ پای دهه 60 و نام آشنای فوتبال ایران که سال‌ها با پیراهن پرسپولیس به میدن می‌رفت و نماد تعصب در این تیم بود این روزها بر روی تخت بیمارستان است.

محرمی: متوجه شدم هنوز جایی در بین هواداران پرسپولیس دارم/ باید دعا کنیم که پرسپولیس سقوط نکندمجتبی محرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مردم نگران نباشند موضوع خاصی نیست که مرا به اینجا کشانده است برای معاینات به اینجا آمدم که موضوع طبیعی است و بعد از انجام معاینات به زودی مرخص می‌شوم.

محرمی در ادامه عنوان کرد: شرمنده لطف هواداران و پیشکسوتان هستم که در این دو روز با حضورشان و تماسهایشان متوجه شدم که هنوز جایی در بین آنها دارم.

محرمی در مورد شرایط حاکم بر پرسپولیس و عدم نتیجه گیری این تیم گفت: متاسفم که باید در مورد پرسپولیس صحبت کنم که چیزی از آن باقی نمانده است متاسفانه پرسپولیس روز به روز ضعیف‌تر از قبل می‌شود به طوریکه نمی‌توان از پرسپولیس واقعی سخن گفت.

بازیکن دهه 60 پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس به هیچ عنوان پرسپولیس نیست که هواداران می‌خواهند. نتیجه گیری‌های ضعیف و عدم ارائه یک بازی تماشاگر پسند باعث شده هیچ کس به آینده این تیم خوشبین نباشد.

وی در ادامه عنوان کرد: باید دعا کنیم که تیم سقوط نکند چندی پیش از درخشان خواهش کردم به خاطر پرسپولیس،‌نام بزرگ این تیم و هواداران برای ماندن در این تیم اصرار نکند اما متاسفم که حرف من شنیده نشد و وی هم به ماندن اصرار دارد و این موضوع برای پرسپولیس اصلا خوب نیست.

محرمی تصریح کرد: شرایطی باید فراهم شود که پرسپولیس آنطور که هواداران می‌خواهند نتیجه بگیرد نه اینکه با اصرار در ماندن بی دلیل منتظر روزهای بدتر از این باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
قربان دهنت
آخرین اخبار