تبادل تجربیات بین عکاسان و هنرجویان دفتر شاهرود و سبزوار هدف اصلی برگزاری اردوی مشترک یک روزه عکاسی بود.

«علی بابایی» سرپرست دفتر شاهرود انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری اردوی عکاسی مشترک میان دفتر شاهرود و سبزوار گفت: هدف از برگزاری چنین اردویی، تبادل تجربیات بین هنرجویان و عکاسان شاهرود و سبزوار و نزدیکی این دو شهر به یکدیگر بود.
 
وی ضمن بیان این مطلب که قرار گرفتن سوژه‌های مشترک بین عکاسان یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردو بود، عنوان کرد: اردوی مشترک عکاسی با حضور 40 نفر از عکاسان و هنرجویان دفتر شاهرود و 20 نفر از عکاسان و هنرجویان دفتر سبزوار روز جمعه 17 بهمن ماه برگزار شد که در این اردو اساتید و پیشکسوتان عکاسی شاهرود و سبزوار هنرجویان را همراهی کردند.
 
بابایی افزود: مکان‌های دیدنی استان سمنان و شهر سبزوار مشترک هستند که در این اردو از کاروانسراهای بین راه بازدید داشتیم که می‌توان به کاروانسرای عباس آباد، منطقه فیروز آباد، مسجد جامع و... اشاره کرد.
 
سرپرست دفتر شاهرود اظهار داشت: این اردوی مشترک به مناسبت بزرگداشت شیخ حسن جوری برگزار شده است و اردو از مقبره شیخ جوری آغاز شد.
 
وی در خصوص برگزاری نمایشگاه عکس این اردو گفت: قرار است که نمایشگاه عکسی در کاروانسرای میاندشت از آثار این اردو در تعطیلات عید 94 برگزار شود.
 
وی ضمن اشاره به این نکته که استقبال خیل خوبی شده بود، اظهار داشت: این اولین بار است که در دفتر انجمن سینمای جوان اردوی مشترک عکاسی برگزار می‌شود. امیدوارم که در شهرستان و دفاتر دیگر انجمن نیز اردوی مشترک عکاسی برگزار شود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.