با اینکه استقلالی ها انتظار نداشتند مشکل کرار به این زودی حل و فصل شود اما این بازیکن در تمرینات استقلال پس از بازی با پیکان حضور یافت.

کرار یک بار قول داد و عمل کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کرار جاسم، هافبک عراقی تیم استقلال هم پس از حاشیه‌هایی که در بازی آبی پوشان مقابل سایپا رخ داد و منجر به اخراجش شد،در کمپ حاضر شد.

این در حالی است که مربیان امیدی به قول و قرار های این بازیکن نداشتند این اتفاق رخ داد تا کرار نشان دهد با مسوولان توافق کرده است.
از طرفی عنوان شده که وی در خصوص وضعیت خود و نوع رفتارش به استقلالی ها قول داده است زیرا این بار مدیریت و کل مجموعه از وی انتقاد کردند و از این پس باید حواسش به اعمالش باشد تا دیگر مشکلات قبل تکرار نشود. این در حالی است که مهاجم جدید تیم استقلال در تمرین این تیم حضور یافت.

بهنام برزای که روز شنبه به استقلال پیوست، امروز در کمپ ناصر حجازی حضور یافت تا تمرینات خود را با آبی پوشان آغاز کند. این بازیکن که شایعات زیادی در خصوص قرمز بودنش مطرح بود بلافاصله پس از حضور در تمرینات تیمی اعلام کرد که این بحثها حاشیه سازی علیه وی است که به تیم رقیب نرفته و قرار است که استقلال را همراهی کند.

شایان ذکر است پس از حضور این بازیکن در لیست استقلال فهرست تیم تکمیل است زیرا پیش از این نام بازیکن خارجی از لیست تیم خارج شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرار ، تمرینات ، برزای ، شایعات ، قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار