بیانیه تشکل‌دانشجویی فرزندان روح‌الله(ره) به مناسبت 22 بهمن:

پای کدام میز مذاکره واژه مستضعف و حکومت مستضعفان را جا گذاشتیم!

در بیانیه فرزندان روح‌الله به مناسبت 22 بهمن تاکید شد: توسعه برون‌زادی که ثمره‌اش این باشد که گروهی اکثریتی را در کشور اقشار آسیب پذیر بنامیم و بگوییم باید سعی کنیم چرخ‌های خارجی توسعه عزت و ماهیت آن‌ها را له نکند! پای کدام میز مذاکره واژه مستضعف و حکومت مستضعفان را جا گذاشتیم...!!

پای کدام میز مذاکره واژه مستضعف و حکومت مستضعفان را جا گذاشتیم!
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بیانیه گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره) به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر منتشر شد.

یا رب المستضعین
سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی از راه می‌رسد که امروز دیگر شرقی‌ها و غربی ها به خوبی دریافته اند که این جمهوری اسلامی ست که توانسته، منطقی را در استکبار ستیزی در جهان نهادینه کند که با تکیه بر آن ملت های مستضعف در هر کجای دنیا که باشند این اعتماد به نفس را دارند که برای استقلال و آزادی خود بجنگند و این یعنی صدور انقلاب...

امروز عظیم‌ترین سرمایه ملی ما که دروازه‌های گمرک دل‌های همه مردم جهان به رویش باز است همین انقلاب است و وظیفه خطیر صدور این انقلاب و زمینه سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) امروز با ماست. ملتی که خود نباید فراموش کند برای نیل به این "استقلال" به این "آزادی" و به این "جمهوری اسلامی" چه فداکاری‌ها کردند و چه خون‌ها داده‌اند.

صدور انقلابی که از روز اول بزرگ‌ترین تدبیرش تقوا بود و تنها امیدش یاری خدا و تکیه بر توان داخلی‌اش... برای انقلاب ما ارتباط با جهان اطراف مطلوب است اما نه به هر قیمتی، ملت ما اگر به دنبال صرف توسعه برون‌زاد بود که در حکومت پادشاهی هم منطق همین بود تا از خارج توسعه را وارد ایران کنند پس انقلاب برای چه...!؟

پدر معنویمان امام روح الله(ره) چقدر کرارا فرمودند که "رابطه ما با امریکا رابطه ملت مظلوم با جهانخواران است"1 ما به دنبال کدام توسعه هستیم؟! توسعه برون‌زادی که ثمره‌اش این باشد که گروهی اکثریتی را در کشور اقشار آسیب پذیر بنامیم و بگوییم باید سعی کنیم چرخ های خارجی توسعه عزت و ماهیت آن ها را له نکند! پای کدام میز مذاکره واژه مستضعف و حکومت مستضعفان را جا گذاشتیم...!! در حین قدم زدن با کدام مقام خارجی یادمان رفت انقلاب کردیم تا مستضعفین و پا برهنه ها را حاکم کنیم نه اینکه از آن ها به عنوان طفیل دولت یاد کنیم.

ما باید شدتی که در پاسخ گویی به منتقدان داخلی داریم را اندکی هم با خود به محل مذاکرات ببریم مگر می‌ شود کسی در خانه خود به دنبال اقتدار باشد ولی در بیرون خانه سر به زیر و دیپلمات!!!

از حرف های مرادمان(حفظه الله) و از عبارت "نرمش قهرمانانه" نرمش را خوب فهمیدیم ولی قهرمان بودن را نکند فراموش کنیم!

امروز دولت ما به پشتوانه ملت و حمایت های مرادمان(حفظه الله) و صد البته توفیقات الهی توانسته است با دشمنان بین المللی‌اش گفتگو کند و حسن نیتش را به اذهان جهان ثابت کند ولی لازم است مقامات وزارت خارجه بدانند؛ ملت این همه تلاش‌های دولت را دیده است و قدردان است و پیروزی ما در این بحث لزوما نتیجه بخشی ظاهری مذاکرات نیست. شاید وقت آن باشد که دولت شمارش معکوس را به غرب نشان دهد تا اگر قصد به توافق دارند دیگر با وقت کشی به توقف شتاب علمی و فن آوری جمهوری اسلامی ایران فکر نکنند.

گروه سیاسی فرزندان روح الله(ره) نیز مانند همه آحاد و اقشار ملت سربلند ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پیدا می‌کند تا به مدعیان کدخدایی دهکده جهان ثابت کند سی و شش سال است ایدئولوژی جایگزینی به نام جمهوری اسلامی پایه گذاری شده است که امروزه ثمراتش در منطقه و جهان واضح است و وقت آن است که دست از استکبار بر دارند وگرنه به زودی بر ویرانه‌های فکری تمدن نوپایه شان باید با دیده عبرت نگاه کنند.

والسلام
فرزندان روح الله(ره)
پاورقی:
1 - صحیفه حضرت امام خمینی(ره) جلد 12 /  تهران، شمیران، دربند/ 19 فروردین 1359

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار