بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)به مناسبت 22 بهمن

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و نشان‌دهنده عزم عمومی ملت ایران است

در بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)به مناسبت 22 بهمن آمده است؛ بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد:

بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ای از اقتدار نظامی و توانایی‌های تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب می‌کند.

22 بهمن ماه روزی است که در تاریخ ایران ماندگار شد چرا که در این روز رژیم دیکتاتور و مستبد از بین رفت و رژیمی اسلامی و مردم سالار بر سرکار آمد. انقلابی که با پیروی از رهبر فرزانه و پشتیبانی از ولایت فقیه روح تازگی به خود گرفت و از دست اندازی نابخردان ،نامحرمان و بیگانگان مصون ماند.

این روز یادآور یکپارچگی و خروش و شکوه فراگیر مردم متعهد ایران است. مردمی که با وحدت و تلاش و بذل مال، جان و خون خود و پیروی از رهبری های حضرت امام خمینی(ره) پرچمدار انقلاب اسلامی در راه خداوند متعال، قله آزادی و استقلال را فتح کردند و نظام اسلامی را بدست آوردند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و مشت محکمی بر بدخواهان انقلاب اسلامی بکوبند.

پروردگارا فرموده ای که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم و به ملت ایران لطف کردی تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلابشان به ثمر رسد، که اینک زیر چتر ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکیه گاهی جز نیروی الهی ندارد. ایشان را مستدام و پیروز فرما، و شر دشمنانش را به خودشان باز گردان.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار