منابع خبری اعلام کردند؛ تحریم‌های خصمانه لندن علیه حزب الله تمدید شد.

تحریم‌های خصمانه لندن علیه حزب الله تمدید شد
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از سایت دولت انگلستان، امروز تحریم‌های وزارت خزانه‎داری انگلستان علیه حزب‌الله تمدید شد.

وزارت خزانه‌داری انگلستان امروز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که تحریمهای خود علیه شاخه نظامی حزب الله لبنان را تمدید کرده است. این نهاد انگلستانی در این بیانیه گفته که شرکت ها و اشخاص حقیقی باید از معامله و ارائه خدمات مالی ، به شاخه نظامی حزب الله خودداری کرده و در اسرع وقت اموال و دارایی های این گروه را مصادره نمایند.

اعضایپ اتحادیه اروپا تحت فشار رژیم صهیونیستی طرح قرار دادن حزب الله در فهرست سازمانهای تروریستی را تصویب کردند. به دنبال فشارهای اسرائیل اتحادیه اروپا حزب الله لبنان را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کرد و شماری از اعضای بزرگ این اتحادیه از طرح مذکور در این باره حمایت کردند. دولت انگلیس و هلند با مطرح کردن اتهام دست داشتن حزب الله در انفجار بلغارستان و مشارکت حزب الله در جنگ سوریه از حامیان اصلی این طرح بود.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل از اتحادیه اروپا خواسته بود که نه تنها شاخه نظامی بلکه تمام جنبش لبنانی "حزب الله" را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.

"کاترین اشتون" اعلام کرده بود که این تصمیمگیری شامل توقیف اموال و ممنوع الورود کردن اعضای این شاخه به کشورهای اروپایی خواهد بود. در عین حال وی گفته بود که اتحادیه اروپا گفتگوی خود با جناح سیاسی جنبش "حزب الله" را ادامه می دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار