مهدی شفیعی با حکم دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ مهدی شفیعی با حکم دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شد.
 
در حکم آمده است: «نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت «مدیرکل هنرهای نمایشی» منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تخصص و توان کارشناسی هنرمندان تئاتر و ظرفیت‌های موجود، نسبت به ارتقا کیفی تئاتر، حل مشکلات اساسی تئاتر استان‌ها، فعال‌سازی استعدادهای نمایشی کشور، توسعه حمایت‌های مادی و معنوی از این هنر بنیادین و گسترش فضاهای کالبدی و فیزیکی، متناسب با هنر نمایش، با رعایت قانون و اعتدال‌گرایی، گام‌های مفید و موثری بردارید.»

گفتنی است؛ مهدی شفیعی، مدیر پیشین امور مالی مرکز هنرهای نمایشی بود که در دوران قادر آشنا به این سمت منصوب شد. فردی که اغلب هنرمندان او را فردی خوش اخلاق و پاسخگو می‌دانند. هرچند که او هم مانند سایر مدیران همواره به دلیل مشکلات مالی مرکز هنرهای نمایشی شرمنده هنرمندان تئاتر بوده است. شفیعی از جمله مدیرانی است که در زمان حسین طاهری نیز در این سمت ابقاء شد. اما اخیراً از سمت خود استعفا داد و شهرام نوشیر که از دفتر تئاتر خیابانی برکنار شده بود جایش را گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار