عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر هیچ قصدی برای تخریب و کاربری ساختمان تجارت جدید فردوسی ندارد و باید این ساختمان ایمن سازی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی تندگویان عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به موضوع تخریب ساختمان تجارت جدید فردوسی، اظهار کرد: این ساختمان تخلفاتی را در موضوعات ماده 100 دارد که باید در خصوص آنها با شهرداری به توافق برسد و مبالغ جریمه را پرداخت کند.

وی در ادامه با اشاره به انتشار مطلبی مبنی بر توقیف پروژه ساختمان تجارت جدید فردوسی، گفت: بحثی که در رسانه‌ها مطرح شده است مربوط به توقیف پروژه است اما بحث اصلی ما ایمنی خود سازه است.

تندگویان با تاکید براینکه امکان ایمن سازی ملک وجود دارد، تصریح کرد:شورای شهر هیچ قصدی برای تخریب و کاربری ساختمان تجارت جدید فردوسی ندارد و این ساختمان باید با نظارت عالیه، ایمن‌سازی و به بهره‌داری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به احداث خط تندرو از خیابان شهید مطهری به بهشتی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه مشکل اصلی این است که مطالعاتی در این خصوص صورت نگرفته است و بدون اینکه این موضوع در برنامه 5 ساله موجود و در بودجه مصوب پیش بینی شده باشد، پیمانکار کار را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه شورا صد در صد با انجام این کار مخالفیم، تاکید کرد: طول مسیر اشاره شده 7 هزار و 316 متر است که در این مسیر حدود 23 تقاطع اصلی و 44 تقاطع فرعی وجود دارد، ضمن اینکه 39 چراغ راهنمایی و رانندگی نصب شده است که از این تعداد 30 چراغ اصلی محسوب می‌شوند و در واقع با توجه به شرایط اشاره‌شده، امکان خط تندرو در این مسیر وجود ندارد.

تندگویان ادامه داد: از این رو امکان ایجاد خط تندرو در این مسافت وجود ندارد چرا که هیچ مطالعاتی صورت نگرفته است و در صورت ایجاد چنین طرحی این خیابان مانند خیابان 17شهریور مشکلاتی را خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تندگویان ، مطهری ، تندرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار