یک کارشناس سیاست خارجی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه این پیام را به دنیا صادر می‌کند که بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز پای انقلابشان ایستاده‌اند، آرمان‌های امام را قبول دارند و در مسیری که حرکت می‌کنند مقاومت می‌کنند و به هیچ قیمتی به عقب بر نمی‌گردند.

کلهر
 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران رضا کلهر کارشناس سیاست خارجی در رابطه  با راهپیمایی تاریخی 22 بهمن ماه و پیام حضور گسترده مردم در دفاع از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دهنده پیوند محکم میان ملت و نظام است و در ابعاد گسترده‌تری از مسئله هسته‌ای قرار دارد چنانچه موضوع مذاکرات تنها یکی از پیامدهای پیوند میان ملت و نظام است.   
 
این کارشناس سیاست خارجی گفت: در حوزه سیاست خارجی و داخلی حضور گسترده مردم این پیام را به دنیا صادر می‌کند که بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز پای انقلابشان ایستاده‌اند و آرمان‌های امام را قبول دارند و در مسیری که حرکت می‌کنند مقاومت می‌کنند و به هیچ قیمتی به عقب بر نمی‌گردند.   
 
کلهر اظهار داشت: البته این راهپیمایی در این مقطع خاص این پیام را دارد که بسیار جدی به غرب و 1+5 و آمریکا می‌گوید که حواستان باشد ما در این زمینه هیچ گونه عقب‌نشینی نمی‌کنیم، چنانکه مقام معظم رهبری هم در فرمایشاتشان تأکید کردند آنهایی که می‌خواهند بدانند موضع ایران چیست به 22 بهمن نگاه کنند.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این سخن بسیار درست است و آنها اگر بخواهند یک برآورد استراتژیک از پیوند ملت و نظام در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی پیدا کنند خوب است که فردا را به دقت مورد نظر قرار دهند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار