در جریان برگزاری پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان سه كارگاه تخصصی عكس برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ در جریان برگزاری پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اروند سه كارگاه تخصصی عكاسی با حضور محمدمهدی رحیمیان، بهنام صدیقی، محمدحسین حیدری و علیرضا كریمی صارمی برگزار می‌شود.
 
بنابر گزارش ستاد اجرایی جشنواره موضوع این كارگاه‌ها عبارت‌اند از عكاسی مستند اجتماعی در محیط شهری و تعریف و شاخصه یك مجموعه عكس با حضور محمدمهدی رحیمیان، ایده پردازی در عكاسی مستند با حضور بهنام صدیقی و همچنین نشست و گفتگو با عكاس جنگ محمدحسین حیدری به همراه نمایش اسلایدهای عكس و تحلیل آثار توسط علیرضا كریمی صارمی.
 
گفتنی است نشست و گفتگو با عكاسان جنگ در ادامه مجموعه نشست‌های گفتگو و نمایش آثار عكاسان دفاع مقدس به‌منظور برقراری ارتباط مستقیم این عكاسان به‌عنوان شاهدان دوران پرشكوه دفاع مقدس با نسل امروز ایران اسلامی برگزار می‌شود. پیش از این دو نشست گفتگو و نمایش آثار عكاس جنگ علی فریدونی در جریان برگزاری پنجاهمین و پنجاه و یكمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان برگزار شده است كه با استقبال پرشور هنرمندان و حاضرین در جشنواره‌ها رو به رو شده است.
 
پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اروند از تاریخ 1 الی 4 اسفندماه در شهر آبادان و به‌صورت همزمان در خرمشهر، در سه بخش فیلم كوتاه، فیلم‌نامه و عكس برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.