بنا به اعلام معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 شهرداری تهران، مسئولیت ستاد خبری چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 واگذار شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مازیار علوی معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 16 با اشاره ستاد خبری چهارمین جشنواره شمسه اظهار کرد: برگزاری جشنواره شمسه با ابعاد گوناگون اجتماعی، فرهنگی و هنری و نیز با جامعه هدف میلیونی در سطح پایتخت، بی تردید نیازمند بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای برای آگاهسازی و اطلاع رسانی درباره چیستی شمسه، برنامه ها، اهداف، رویکردها، راهبردها و دستاوردهای این جشنواره است. 

وی افزود: در حقیقت، ستاد خبری جشنواره شمسه، پل ارتباطی میان برگزارکنندگان این جشنواره و شهروندان  به شمار می رود. 

علوی در ادامه عنوان کرد: ستاد خبری چهارمین جشنواره شمسه که مسئولیت آن در این دوره از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 واگذار شده، وظایف متعددی را بر عهده دارد که از جمله این وظایف می توان به این مواردی چون طراحی استراتژی های رسانه ای، تولید بسته های خبری و برگزاری نشست های مطبوعاتی، ارتباط رسانه ای موثر و مستمر با شهروندان و شخصیت های فرهنگی- اجتماعی و هنری از طریق رسانه ها، ارتباط و تعامل هدفمند با رسانه های اثرگذار ( روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری و تحلیلی)، جریان سازی رسانه ای و ارتباط مستمر با رسانه های داخلی مجموعه مدیریت شهری ( سایت های مناطق، پورتال های محلات، همشهری محله و ...) اشاره کرد. 

وی افزود: افزون بر این، ایجاد تعامل منطقی و سازنده با رسانه ها به منظور شناسایی هرچه بیشتر حوزه های فعالیت شمسه و تبادل اطلاعات در این باره، از وظایف ستاد خبری شمسه به شمار می رود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 شهرداری تهران خاطرنشان کرد:  ستاد خبری چهارمین دوره جشنواره شمسه از بخش های گوناگونی از جمله اتاق ایده پردازی، شورای مشورتی، سرویس درون سازمانی، سرویس برون سازمانی و ... با حضور کارشناسان رسانه و صاحبنظران و ایده پردازان فرهنگی و هنری تشکیل شده است.

علوی تصریح کرد: برگزاری جشنواره شمسه با ابعاد گوناگون اجتماعی، فرهنگی و هنری و نیز با جامعه هدف میلیونی در سطح پایتخت، بی تردید نیازمند بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای برای آگاهسازی و اطلاع رسانی درباره چیستی شمسه، برنامه ها، اهداف، رویکردها، راهبردها و دستاوردهای این جشنواره است. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 شهرداری تهران اظهار داشت: در حقیقت، ستاد خبری جشنواره شمسه، پل ارتباطی میان برگزارکنندگان این جشنواره و شهروندان  به شمار می رود. 

علوی ادامه داد: ستاد خبری چهارمین جشنواره شمسه که مسئولیت آن در این دوره از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 واگذار شده، وظایف متعددی را بر عهده دارد که از جمله این وظایف می توان به این مواردی چون طراحی استراتژی های رسانه ای، تولید بسته های خبری و برگزاری نشست های مطبوعاتی، ارتباط رسانه ای موثر و مستمر با شهروندان و شخصیت های فرهنگی- اجتماعی و هنری از طریق رسانه ها، ارتباط و تعامل هدفمند با رسانه های اثرگذار ( روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری و تحلیلی)، جریان سازی رسانه ای و ارتباط مستمر با رسانه های داخلی مجموعه مدیریت شهری ( سایت های مناطق، پورتال های محلات، همشهری محله و ...) اشاره کرد.

وی افزود: افزون بر این، ایجاد تعامل منطقی و سازنده با رسانه ها به منظور شناسایی هرچه بیشتر حوزه های فعالیت شمسه و تبادل اطلاعات در این باره، از وظایف ستاد خبری شمسه به شمار می رود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 شهرداری تهران در پایان گفت:ستاد خبری چهارمین دوره جشنواره شمسه از بخش های گوناگونی از جمله اتاق ایده پردازی، شورای مشورتی، سرویس درون سازمانی، سرویس برون سازمانی و ... با حضور کارشناسان رسانه و صاحبنظران و ایده پردازان فرهنگی و هنری تشکیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شمسه ، خبری ، منطقه 16
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار