دبیرکل حزب اسلامی کار، گفت: باید معلوم شود که هزینه‌ مجموعه‌ها از کجا تأمین شده است؛ وقتی دستگاه‌های نظارتی چگونگی هزینه‌های انجام شده را مورد سؤال قرار نمی‌دهند، مجموعه‌ها به خود این اجازه را می‌دهند که هزینه‌های عجیب و غریب داشته باشند.

"حسین کمالی" دبیرکل "حزب اسلامی کار" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران و در خصوص شفاف‌سازی گردش‌های مالی احزاب، اظهار داشت: گاها مشاهده می‌کنیم که کاندیدایی در یک شهر نزدیک به یک میلیارد هزینه تبلیغات داشته است؛ نماینده‌ای که اینگونه خرج می‌کند و به طور مستقل هم وارد انتخابات می‌شود و از حمایت هیچ حزب و گروهی نیز برخوردار نیست، چگونه می‌تواند هزینه‌های انتخاباتی خود را جبران کند؟

وی گفت: طبیعتا این کاندیدا مجبور است برای جبران هزینه‌های انتخاباتی خود به "فعالیت‌های غیرمتعارف" روی بیاورد که می‌تواند به شأن و موقعیت نمایندگی آسیب بزند. 
 
کمالی همچنین درباره هزینه‌های انتخاباتی شخصیت‌های حقوقی، تصریح کرد: باید معلوم شود که هزینه‌ مجموعه‌ها از کجا تأمین می‌شود؛ وقتی دستگاه‌های نظارتی چگونگی هزینه‌های انجام شده را مورد سؤال قرار نمی‌دهند، مجموعه‌ها به خود این اجازه را می‌دهند که هزینه‌های عجیب و غریب داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار