راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان با قرائت قطعنامه ای در ۹ بند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  ؛دربخشی از این بیانه آمده است :راهپیمایان در این قطعنامه رمز تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور وعبور ازمشکلات فرا رو را تمسک به ولایت فقیه و اطاعت از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانستند وهرگونه تلاش و اقدامی که بخواهد فصل الخطاب بودن منویات رهبری در جامعه و نظام اسلامی را خدشه دار سازد شدیدا محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با محکوم کردن جنگهای نیابتی و جنایات ترورسیتی داعش و گروهکی سلفی و تکفیری در کشورهای اسلامی با طراحی و حمایت آمریکا پشتیبانی خود را از دولت و مردم مقاوم سوریه و عراق اعلام کردند.
راهپیمایان همچنین در این قطعنامه تنفر و انزجار خود را از اقدام غیرانسانی و شنیع اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام اعلام کردند.
حمایت از انقلابهای مردمی ملتهای منطقه و محکوم کردم جنایات مزدوران وابسته به آمریکا و ارتجاع منطقه در بحرین از دیگر بخشهای این قطعنامه بود. راهپیمایان در پایان نماز ظهر وعصر را به جماعت برگزار کردند.

مردم ولایت مدارو مرز نشینان و حافظان آبهای نیلگون خلیج فارس در شهرها و جزایر استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر با رهبری و آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان  انقلاب تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.