یزد؛

اعتراف يک سارق به 63 فقره سرقت در يزد

با تلاش ماموران پليس کلانتري 12 "قائم" شهرستان يزد، سارق دخل هاي مغازه و داخل خودرو با 63 فقره سرقت به کار خود پايان داد.

اعتراف يک سارق به 63 فقره سرقت در يزدبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد سرهنگ "يوسف سپهوند"گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد داخل خودرو و همچنين دخل مغازه هاي شهر يزد، دستگيري متهم اين سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد ادامه داد: ماموران پليس با تجزيه و تحليل زمان و مکان سرقت ها و همچنين پايش تصويري در خيابان هايي که بيشترين سرقت ها در آنجا انجام شده بود موفق شدند رد پايي از متهم را به دست آورند.

سپهوند افزود: عوامل گشت کلانتري 12 "قائم" يزد ضمن گشت زني مستمر و زير نظر گرفتن موقعيت هاي حساس شهر، به فردي که در حال پرسه زدن در اين محل بود مشکوک شدند و ضمن دستگيري وي، متهم را جهت انجام بازجويي به اداره پليس منتقل کردند.

وي ادامه داد: متهم به نام "م.پ" در بازجويي هاي انجام شده به 63 فقره سرقت وجه نقد از دخل مغازه ها و همچنين داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: اين متهم با استفاده از فرصت هاي مناسب و زير نظر گرفتن مالباختگان اقدام به سرقت پول و همچنين اموال و وسايل از مغازه ها و خودروها کرده است.

ضمن اشاره به شناسايي اکثر مالباختگان اين پرونده گفت: با توجه به اينکه اين تبهکار از سارقان بسيار حرفه اي است احتمال سرقت هاي بيشتر نيز وجود دارد که پليس ضمن هماهنگي با مقامات قضائي، تحقيقات بيشتر را دنبال مي کند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: سارق ، اعتراف ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.