تيم فوتسال ثبت اسناد و املاك مازندران قهرمان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ اين مسابقات كه به مناسبت سي و ششمين پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در پنج رشته ورزشي از دوازدهم بهمن به مدت 10 روز در ساري برگزار شد امروز با شناخت تيم هاي برتر خاتمه پذيرفت.

در رشته فوتسال كه 15 تيم در چهار گروه با هم رقابت كردند در نهايت چهار تيم ثبت اسناد و املاك، دانشگاه علوم پزشكي، هلال احمر و صنعت معدن و تجارت موفق شدند به مرحله نهايي صعود كنند.

در ديدار رده بندي تيم هلال احمر با پيروزي هفت بر دو مقابل صنعت معدن و تجارت موفق به كسب عنوان سومي شد و دو تيم ثبت اسناد و املاك و دانشگاه علوم پزشكي نيز در فينال اين مسابقات در پايان وقت قانوني به تساوي يك بر يك رسيدند كه در ضربات پنالتي تيم ثبت اسناد و املاك با پيروزي سه بر يك مقابل دانشگاه علوم پزشكي قهرمان شد.

همچنين در رشته دارت تيم هاي شركت گاز، اداره دارايي و دانشگاه علوم پزشكي، در رشته تيراندازي سپاه كربلا، شركت گاز و اداره آب منطقه اي، در شنا تيم هاي دانشگاه علوم پزشكي، سپاه كربلا و شركت گاز و در طناب كشي نيز تيم هاي دانشگاه علوم پزشكي، سپاه كربلا و شركت گاز به ترتيب اول تا سوم شدند.

در نتايج انفرادي دارت علي شادمهر از اداره گاز، در تفنگ بادي ذبيح الله رمضاني از سپاه كربلا، در تپانچه بادي احسان يزدان پناه از سپاه كربلا، در شنا زير 35 سال ابراهيم محسني از اداره دارايي، در شنا 36 تا 45 سال شاهپور ايوبي از دانشگاه علوم پزشكي و در شنا بالاي 45 سال نيز كوروش كيا كجوري از اداره گاز موفق به كسب عنوان قهرماني شدند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.