پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی که به کمک رسانه های جریان اصلی و صهیونیست -بنیان امریکا اجرا می شود همچنان قربانی می گیرد، این بار کارولینای شمالی امریکا قتلگاه مسلمانان شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، دیگر برایمان عادت شده است که اسلام و مسلمانان تیتر یک اخبار و گزارش های جنایی باشند. این همان هدفی است که اسلام ستیزان و طراحان "اسلام هراسی" به دنبال آن هستند: نشان دادن چهره ای خشن از اسلام و مسلمانان که نامشان با قتل و شکنجه و کشتار عجین شده و فقط باید نام آنها را در کنار اخبار و گزارش های مربوط به  قتل و خشونت و شرارت دید نه در مجامع علمی و فرهنگی و عرصه های پیشرفت.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟

هرگاه خبری از یک ترور ،جنایت و شرارت ( چه واقعی ، چه ساختگی) مخابره می شود ،رسانه های جریان اصلی و وابسته به امپریالیسم دست به کار می شوند تا پای اسلام و مسلمانان را به نوعی به ماجرا باز کنند.

اما این بار در تازه ترین ماجراجویی علیه مسلمانان آن هم در ایالات متحده، کشوری که ادعای دفاع از آزادی بیان و حقوق انسان ها گوش فلک را کر کرده است، نیازی به آسمان ریسمان کردن نیست زیرا خود مسلمانان در بطن واقعه هستند.
 
  • شرح ماجرا
فردی 46 ساله به نام "کریگ استفن هیکس" 46 ساله ، عصر روز سه‌شنبه سه مسلمان فلسطینی به نام های ضیا شادی برکت 23 ساله، یسری محمد 21 ساله، همسر ضیا، و رزان محمد ابوصلحه 19 ساله، خواهر یسری را در پردیس چپل هیل در نزدیکی دانشگاه کارولینای شمالی به ضرب گلوله به قتل رساند. ضياء و يسری دو ماه پيش ازدواج کرده بودند و قصد داشتند براي کمک به آوارگان سوري به ترکيه بروند. رزان نوزده ساله هم دانشجوی مهندسی معماری بود ضیاء برکت،در کمک های خیرخواهانه به پناهندگان سوری و فلسطینی و کمک به بی خانمان های آمریکایی نقش فعال داشته است.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟
 
 
  •  انگیزه قتل
 گزارش ها حاکی از آن است که "هیکس" پس از ارتکاب قتل خود را تسلیم پلیس کرده و هنوز انگیزه او برای ارتکاب این جنایت علیه این سه مسلمان جوان مشخص نشده است. 

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟
"هیکس"

پلیس اعلام کرد درباره این که آیا این قتل‌ها با انگیزه مذهبی روی داده یا نه درحال بررسی است اما تاکید کرد تحقیقات اولیه از وقوع مشاجره بین هیکس و قربانیانش بر سر جای پارک خودرو حکایت دارد.  

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟

کریس بلو، رئیس‌ پلیس چپل هیل گفت: «ما با وقوف به دغدغه‌ها درباره احتمال اینکه این کشتار جنایتی مبتنی بر تنفر بوده است از هیچ کوششی برای کشف حقیقت فرو گذار نخواهیم کرد.»

بازخوانی روایت رسمی مقامات پلیس امریکا درباره این جنایت  از یک  جهت مایه خوشحالی است.

این روایت رسمی از آن جهت مایه مسرت است که این بار پلیس عامل جنایت را مجنون و روانی معرفی نکرد( البته تا  لحظه نگارش این متن)، زیرا پیشتر در حوادث تروریستی که در خاک ایالات متحده به وقوع پیوسته بارها خواندیم و شنیدیم که عامل جنایت از بیماری روحی و روانی رنج می برده است.

برای نمونه وقتی ایوان لوپز سرباز امریکایی اوایل آوریل سال 2014 همقطاران خود را در پایگاه فورت هود به گلوله بست و 20 کشته و زخمی برجای گذاشت، او را روانی  و دارای اختلالات روحی معرفی کردند.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟ 

به هر حال  پلیس مدعی است مشاجره بین هیکس و قربانیانش بر سر جای پارک خودرو درگرفته است، حتی اگر روایت رسمی پلیس را در مورد علت وقوع این کشتار بپذیریم باز هم نمی توان انگیزه های "ضد اسلامی" را در این ماجرا نادیده گرفت.

سایت های خبری در خصوص ویژگی های "کریگ استیفن هیکس" قاتل 46 ساله نوشته اند او فردی ضد دین است. او اخیرا در صفحه فیس بوک اش تصویری از اسلحه آماده به شلیک خود را منتشر کرده و در پست های دیگرش دین را یک "کلاهبرداری هرمی" خوانده و در تصویر کاور صفحه اش نوشته شده بود: "من ضد خداباوری هستم و حتما میخوام که دین گورش را گم کند!"

اما با خواندن این خطوط این سئوال پیش می آید که این قاتل ضد دین چرا خشم و تنفر خود را در قالب گلوله های در سر این سه قربانی مسلمان خالی کرده است، مگر او کلا ضد دین نیست پس چرا هیچ تعرضی به هموطنان مسیحی خود از او گزارش نشده است. این در حالی است که محمد ابوصلحه پدر دو جوان مسلمان مقتول که خود یک روانپزشک است، می‌گوید: «این مرد پیش‌تر نیز چندین بار معترض دخترم و همسرش شده بود و در حالی که اسلحه به کمر داشته با آنان صحبت می‌کرده است.»

ناگفته پیدا است که قاتل از این که سه همسایه اش مسلمان هستند از آنها متنفر بوده است.

محمد ابوصلحه در این باره  می گوید، حس تنفر از مسلمانان انگیزه وقوع این کشتار بوده است. «این رویداد ناشی از یک مشاجره بر سر جای پارک نبوده بلکه یک جنایت مبتنی بر تنفر بوده است.»

او گفت اینجا رسانه ها شهروندان را با "تروریسم اسلامی" بمباران می کنند و مردم را از ما می ترسانند و متنفر می کنند،بنابراین وقتی کسی از قبل از شما متنفر باشد وبا شما مشاجره کند گلوله ای به سرتان شلیک می کند."

وی به خبرنگاران گفت دخترش هفته پیش درباره فرد ضارب ابراز نگرانی کرده بود.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟
 
روزنامه محلی «نیوز اند آبزرور» به نقل از ابوصلحه گزارش داد او [دخترابوصلحه] گفته: «خدا شاهد است که او [هیکس] از ما به خاطر آنچه هستیم و به نظر میرسیم، متنفر است.»

مارک دانکوف، کشیش ساکن سان آنتونیو تکزاس و تحلیلگر مسائل سیاسی نیز  در خصوص انگیزه قاتل  گفت: «ما در انتظار روشن شدن حقایق کامل درباره‌ی این قاتل مسلح و انگیزه‌ی او هستیم، اما قطعا براساس اصول اولیه به نظر می‌رسد این قتل اصطلاحا "یک جرم مبتنی بر تنفر" است.»

شورای روابط آمريکا و اسلام که وکلايي را براي دفاع از خانواده هاي قربانيان معرفي کرد، معتقد است اين جنايت به علت نفرت از مسلمانان انجام شده است.

نهاد عوض، مدیر ملی شورای روابط اسلام آمریکا گفت: «با توجه به ماهیت وحشیانه این جنایت، اظهارات ضد دینی فرد مهاجم در گذشته، پوشش اسلامی دو تن از قربانیان و لفاظی‌های فزاینده ضد اسلامی در تاریخ آمریکا از مقامات فدرال و کشوری می‌خواهیم درباره انگیزه احتمالی در این پرونده به سرعت به تحقیق بپردازند.»

  • ریشه‌ای جنایت
حال اگر انگیزه  استفن هیکس را "تنفر از اسلام و مسلمانان" بدانیم – که تا حدودی سخنی به گزافه نگفته ایم- باید دید این تنفر چرا و بر چه پایه و اساسی شکل گرفته است.

اکثر کارشناسان و تحلیلگران حوزه اجتماعی – سیاسی رسانه های جریان اصلی امریکا را عامل اصلی گسترش بذر "اسلام هراسی و اسلام ستیزی" در غرب به ویژه در امریکا می دانند.

بدون شک رسانه های وابسته به امپریالسیم و بنگاه های خبرپراکنی تحت سیطره صهیونیست ها بازوان اجرایی طراحان پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی هستند و اگر این رسانه ها نبودند پروژه مذکور بر زمین می مانند.

در نظرسنجی که اخیرا انجام شد مشخص شد که شمار زیادی از مردم آمریکا معتقدند که تمسخر دین اسلام امری قابل قبول است که خود از عمق احساسات ضد اسلامی و رواج اسلام‌ستیزی در آمریکا حکایت دارد.

بر اساس نظرسنجی HuffPost/YouGov،  چهل و شش درصد مردم آمریکا تمسخر اسلام را قابل قبول می‌دانند در حالی که 44 درصد تمسخر مسیحیت را غیر قابل قبول می‌شمارند که این امر ناشی از «پروژه اسلام‌هراسی»است که رسانه‌های آمریکایی به ترویج آن می‌پردازند.

پوشش دقیق و جز به جزئ سناریوهای از پیش ساخته شده علیه اسلام و مسلمانان مانند حادثه 11 سپتامبر سال 2001 و این اواخر ماجرای شارلی ابدو و سوزاندن یک خلبان اردنی به دست داعش( که در مورد واقعی بودن آن تشکیک شده است)  از سوی این رسانه ها، رکن اصلی پروژه اسلام هراسی و مخدوش جلوه دادن سیمای اسلام و مسلمانان است.

هنوز یادمان نرفته که پس از حادثه جنجالی  و البته ساختگی حمله به برج های دوقلو در نیویورک و معرفی چند مسلمان به عنوان عوامل تروریستی میزان تنفر از مسلمانان در امریکا سیر صعودی به خود گرفت.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟
 
سازمان‌های دفاع از حقوق بشر آمریکا در گزارش خود به دستگیری حداقل 70 مسلمان در آمریکا پس از حوادث 11 سپتامبر و با اتهام واهی ارتباط با گروه‌های تروریستی اشاره کرده‌اند.

بر اساس گزارشی که توسط گروه حقوق مدنی مسلمانان آمریکا منتشر شده، اقدامات خشونت‌آمیز علیه مسلمانان این کشور حدود 70 درصد در سال 2003 افزایش یافته است.
شورای روابط اسلام و آمریکا در 2003 نیز در گزارش خود تصریح کرد: هزار و 19 حادثه، خشونت، تبعیض و ایجاد مزاحمت در سال 2003 علیه مسلمانان گزارش شده که بیشترین تعداد ثبت شده از موارد نقض حقوق آنان است. و البته این موارد در سال های بعد هم ادامه یافت.

برای نمونه کافیست به این گزارش به نقل از سایت نیشن توجه کنید:
پلیس فدرال آمریکا از افزایش 50 درصدی آمار جنایت برضد مسلمانان در سال 2010 میلادی خبر داد که نسبت به سال 2009 به شدت افزایش یافته است.

به رغم این که آمار سالانه اف بی آی  FBIاز موارد مشابه معمولاً کمتر از شمار واقعی در جامعه آمریکاست، اما رشد 50 درصدی خشونت و جنایت بر ضد مسلمانان در این کشور که در گزارش پلیس فدرال آمریکا آمده است، حاکی از وخامت اوضاع برضد آزادیهای مذهبی در آمریکاست.

آمارهای جدید نشان می دهد که تعداد 107 مورد جنایت ناشی از تنفر در سال 2009 به 160 مورد در سال 2010 رسیده و تهدیدهای کلامی بر ضد مسلمانان نیز از سوی گروههای مختلف نظیر "اسلامی شدن آمریکا را متوقف کنید" مطرح شده است.

از زمانی که طرح ساخت مسجدی در نزدیکی محل برجهای دوقلو که مورد حمله تروریستی 11 سپتامبر 2001 قرار گرفتند، مطرح شد، گروههای تندرو ضداسلامی در شهرهای مختلف آمریکا عرصه را بر مسلمانان تنگ تر کرده اند.

گفتنی است که شمار خشونتهای ناشی از نفرت علیه مسلمانان پس از ماجرای 11 سپتامبر به شدت افزایش یافته بود و حتی 1600 درصد بر آمار خشونت در این زمینه در آمریکا افزوده شد.

در ابتدای ماه ژانویه سال جاری میلادی هم پس از آن که چند فرد مسلح به دفتر مجله طنز فرانسوی "شارلی ابدو" حمله کردند و 13 نفر از جمله کاریکاتوریست مجله را به قتل رساندند همه چیز به پای اسلام و مسلمانان نوشته شد و عنوان  شد مهاجمان اعضای القاعده و داعش بودند و به هنگام حمله، شعار انتقامگیری از کاریکاتورهای پیامبر اسلام در این نشریه را سر می دادنند.

پس از ماجرای حمله به دفتر مجله موهن "شارلی ابدو" موج تازه ای از اسلام ستیزی به راه افتاد و زندگی مسلمانان ساکن اروپا به ویژه فرانسه به مخاطره افتاد.

 در این مورد هم فقط نمونه ای به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، به عنوان " مشتی از خروار" ارائه می شود:
75 حمله به مساجد و مسلمانان فرانسه بعد از حادثه شارلی ابدو / قتل همسایه با 30 ضربه چاقو به دلیل مسلمان 

بنا به گزارش شورای اسلامی  فرانسه، پس از حادثه "شارلی  ابدو" بیش از 75 حمله به افراد مسلمان و مساجد در فرانسه ثبت شده است.

"احمد رضوان" امام جماعت یکی از مساجد در حومه پاریس در این باره به روزنامه القدس العربی گفت: مساجد فرانسه با حملات انتقام جویانه روبه رو شدند. این حملات تا حد تیراندازی هم بود بدون اینکه پلیس برای توقف جنایتکاران و عوامل این حملات کاری بکند. این موضوع نشان دهنده دوگانگی مقامات در رفتار با ادیان مختلف است.

وی افزود: مسجد شهر لومون فرانسه نیز با شلیک گلوله و تیراندازی روبه رو شد. چرا جنایتکاران را دستگیر نمی کنند. یک رستوران در نزدیکی مورد حمله قرار گرفت اما کسی بازداشت نشد. سکوت پلیس در برابر حملات به مساجد غیرقابل پذیرش است.

رسانه های فرانسوی هم نوشتند در روزهای اخیر برخی مراکز دینی مسلمانان در فرانسه با حملات بمب آتش زا روبه رو شدند یا سر خوک بر در مساجد نصب شد و نظرات ضداسلامی و مسلمانان بر روی دیوار مناطق مسلمان نشین نوشته شد.

  • کشتن همسایه مسلمان به دلیل شارلی ابدو
به دنبال حوادث شارلی ابدو، یک فرانسوی، همسایه مسلمان خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.
درباره جزئیات این حادثه گفته شده که قاتل، همسایه مسلمان مراکشی تبار خود را در شهر فوکلوز با 17 ضربه چاقو کشت. تنها دلیل این حمله مهاجر و مسلمان بود این همسایه بود.

مهاجم در این حادثه بدون اجازه وارد خانه همسایه اش یعنی "محمد المکولی" 47 ساله شد و به وی 4 ضربه چاقو وارد کرد. قاتل سپس خانه را ترک کرد و دوباره با چاقوی بزرگتری بازگشت و 13 ضربه دیگر به جنازه قربانی وارد کرد. در حالی که فریاد می کشید "من خدای تو هستم ... من اسلام تو هستم.

طراحان و مجریان اسلام هراسی باز هم بیکار ننشستند و اخیرا ماجرای زنده سوزی معاذ الکساسبه خلبان اردنی به دست گروه تروریستی داعش را علم کرده اند، تا به زعم خود نشان دهند این اسلام است و اینها پیروان اسلام هستند، اسلامی که زنده سوزاندن یک اسیر را مجاز می داند، در حالی که در خصوص واقعی بودن این ماجرا نیز اکنون حتی از سوی برخی کارشناسان امریکایی و حتی اسرائیلی تشکیک شده و حتی گزارش ها حاکی از آن است که کارشناسانی خبره داعش را در اجرای این صحنه یاری کرده اند و فیلم به سبک فیلم های هالیوودی ساخته شده است.

یک کارشناس اسرائیلی و یک وبلاگ نویس آمریکایی بر این باورند که برخی اشکالات تصویری موجود در فیلم سوزاندن خلبان اردنی، ثابت می کند که این ویدیو، ساختگی است.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟
 
الیران ملکی" کارشناس  اسرائیلی در زمینه روابط عمومی و رسانه های نوین، به رسانه ها اعلام کرد که این ویدیو، ساختگی است.

وی تاکید کرد: الکساسبه، به سبب همکاری با کارگردانان داعش برای ساخت فیلمی قانع کننده درباره زنده سوزاندنش، تخفیفی از داعش گرفته بود، و در نهایت با شلیک گلوله به سرش، اعدام شد.

ملکی خاطر نشان کرد: زنجیره ای از اشکالات تولید، ثابت می کند که فیلم، سرشار از جلوه های ویژه است. به عنوان نمونه می توان به مشعلی اشاره کرد که شخصی داعشی، با آن الکساسبه را آتش می زند، این مشعل، در اصل خاموش است و شعلۀ آتش به وسیله جلوه های ویژه رایانه ای به آن افزوده شده است.

این متخصصِ رسانه های نوین، همچنین به مسیرِ حرکت آتشی که بر روی زمین درمی گیرد و به سمت قفس پیش می رود، اشاره کرد و گفت: این آتش، ساختگی است و واقعی نیست.

پیش از این نیز، "توماس ویکتور" وبلاگ نویس شهیر آمریکایی، از وجود اشکالات تصویری در فیلم پرده برداشت و گفت: این اشکالات ثابت می کند که این فیلم، همانند فیلم های هالیوودی، به وسیله جلوه های ویژه رایانه ای ساخته شده است.

احمد عبد الحمید از کارگردانهای عربی است که می گوید فیلمی که داعش منتشر و ادعا کرد برای اعدام خلبان اردنی است ، ساختگی است.

وی گفت این یک فیلم سینمایی است که به خوبی ساخته نشده است.

عبد الحمید گفت این فیلم با پنج عدد دوربین فیلمبرداری شده است و شخصی که در داخل قفس دیده می شود و می سوزد فقط یک بدلکار است که در ایفای نقش خواسته شده از وی نیز بد عمل کرده زیرا واکنش وی به آتش غیر طبیعی و تصنّعی است.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟
 
عبد الحمید گفت داعش از ماسکی استفاده کرده است که در کارهای سینمایی برای حفظ هنرپیشه در برابر آتش از آن استفاده می شود.

با این حال، هم کارشناس و هم وبلاگ نویس آمریکایی بر این باورند که داعش، در تولید فیلمی ترسناک موفق شده است، فیلمی که توانست ذهن بینندگان را از اشکالات تصویری منحرف کند و توجه آن ها را به وحشیگری، که ابزار داعش است، جلب کند.

علاوه بر این پوشش خبری گسترده درگیری های داخلی در کشورهای مسلمان منطقه غرب آسیا و دیگر مناطق جهان- که با کمی کنکاش می توان رد پای غرب را در آنها یافت- از سوی رسانه های غربی به ویژه امریکا به "نفرت از اسلام و مسلمانان" در امریکا و در کل در غرب دامن می زند.

در دنیایی که رسانه ها درجهت دهی و ترسیم افکار و اندیشه های مردم نقش برجسته ای ایفا می کنند و به افکار عمومی در راستای منافع و اهداف خود سمت و سو می دهند،جای تعجب نیست که افرادی تحت تاثیر القائات رسانه ها دست به جنایت بزنند.

با توجه به آنچه که گفته شد متهم ردیف اول در هرگونه جنایتی علیه مسلمانان در هر نقطه از جهان، رسانه های دیداری ،شنیداری و نوشتاری جریان اصلی و وابسته امریکا هستند که بذراسلام ستیزی را می پرورانند و به جنایتکاران خط می‌دهند.

در جنایت کارولینای شمالی هم اگرچه هینکس عامل جنایت بوده اما متهم اصلی همین رسانه ها هستند.

دانکوف تحلیلگر سیاسی آمریکایی می‌گوید قتل سه دانشجوی مسلمان در کارولینای شمالی پیامد عملکرد مداوم رسانه‌های آمریکا در نمایش تصویری منفی از مسلمانان است. 

دانکوف در این باره می گوید: «من خیلی از وقوع این حادثه متعجب نیستم، چون اگر رسانه‌های اصلی آمریکا را دنبال کنید، محور رسانه‌ای مداومی نسبت به خاورمیانه و اسلام وجود دارد که برای تحریک این احساسات منفی در اکثر آمریکایی‌ طرح ریزی شده است.»
این نامزد سابق مجلس سنای ایالات متحده  تاکید کرد: «مردم باید از این حادثه فاصله بگیرند و تاثیر رسانه را در وقوع این حادثه ببینند و بدانند که این محور رسانه‌ای ادامه خواهد یافت و شاهد حوادث بیشتری خواهیم بود.»

دانکوف همچنین گفت: «عموم آمریکایی هنوز نمی‌دانند که چرا ما در غرب آسیا حضور داریم و حقیقت دین اسلام چیست.»

وی هشدار داد «من تصور می‌کنم در نهایت هنگامی که جنگی تمام عیار در خاورمیانه شکل بگیرد، درگیری نظامی آمریکا اساسی و فراتر از آن چیزی خواهد بود که تا کنون شاهد آن بوده‌ایم ،ومسلمانان آمریکایی و به طور کلی مسلمانان ساکن آمریکا نیز در معرض اقدامات شدید رسمی قرار بگیرند»

بخش تلخ ماجرا در اینجا است که با گذشت چندین ساعت پس از قتل هولناک سه مسلمان فلسطینی رسانه های امریکایی   تمایل چندانی به پوشش خبری مطلوب آن نداشتند.این در حالی است که کوچکترین حادثه ای که عامل آن یک فرد مسلمان یا وابسته به گروه های  به اصطلاح اسلامی باشد با آب و تاب در بوق و کرنا می کنند.

وجد وقفی خبرنگار شبکه تلويزيوني الجزيره، در آمريکا درباره قتل سه مسلمان در کارولينای شمالی گفت: 
جنايت بی سابقه اعدام دسته جمعی در کارولينای شمالی، مسلمانان را در آمريکا شوکه کرد. اما رسانه هاي آمريکايي از پوشش گسترده اين جنايت خودداري مي کنند.

تازه‌ترین ماجراجویی علیه مسلمانان/ چرا برخی رسانه‌های آمریکا در جنایت کشتار سه مسلمان در کارولینا به جنایتکاران خط می‌دهند؟

در گزارش الجزیره آمده است: . بدون شک مسلمانان مقيم آمريکا صرفنظر از نتيجه تحقيقات اين پرونده، با نوع جديدي از نگراني روبرو هستند. مسلمانان آمريکا سخنان مقامات رسمي را مبني بر اينکه اختلاف بر سر جاي پارک خودرو علت اين جنايت بوده است، باور نمي کنند. بسياري از شهروندان آمريکايي هم معتقدند اين جنايت با انگيزه هاي نژادپرستانه بوده است. فضاي رسانه های امریکا مملو از نفرت از اسلام است."

پروفسور محمد لگنهاوزن استاد مسلمان شده مذهب و متافیزیک در دانشگاه هوستون امریکا می گوید:
گروه ها و نظریه هایی هستند که می خواهند نقش اسلام را در آمریکا عوض کنند تا مردم احساس کنند که اسلام – آن طور که در میان مسلمانان هست – چیزی خطرناک است. مسیحیان جناح راست، محافظه کاران جدید عمده ترین این گروه ها هستند.

دکتر کوین بَرِت، روزنامه نگار و پژوهشگر آمریکایی معتقد است رسانه‌های تحت سلطه صهیونیسم با اشاعه انزجار علیه مسلمانان درصدد نابودی اسلام هستند.

برت افزود: «رسانه‌ها صهیونیستی در آمریکا به برخورد تمدن‌ها علیه اسلام دامن می‌زنند که البته این طرح نه تنها با هدف نابودی اسلام بلکه به شکل مرموزی برای نابودی مسیحیت نیز پی‌ریزی شده است".
گزارش از رضا عسگری
منابع
http://time.com/3704759/muslim-students-murdered-chapel-hill/
http://www.washingtonpost.com/news/post-nation/wp/2015/02/11/three-killed-in-shooting-near-university-of-north-carolina/
http://www.usatoday.com
http://www.wsj.com/articles/man-charged-with-killing-3-in-chapel-hill-n-c-1423660668
http://www.reuters.com/article/2015/02/11/us-usa-north-carolina-murder-idUSKBN0LF11020150211
http://www.aljazeera.com/news/2015/02/students-murdered-university-north-carolina-campus-150211093231033.html
http://www.independent.co.uk/news/world/americas/chapel-hill-shooting-three-young-muslims-gunned-down-in-north-carolina-at-their-family-home-10037734.html

http://www.nytimes.com/2015/02/12/us/muslim-student-shootings-north-carolina.html


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار