باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به برخی اظهارات غیر حرفه ای درباره تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به برخی صحبتهای اخیر پیرامون این تیم واکنش نشان داد:

این چه رفتاری است که یک روز قبل از بازی حساس لیگ برتر به هواداران استقلال نامه می نویسند و از عشق و علاقه و تعصب خود می گویند و روزی دیگر وقتی که موفق نیستند به پیروزی های تیم مورد علاقه همان هواداران « چنگ » می زنند و هزار عامل بی ربط را دلیل توقف خود می دانند ؟!
 
آیا برخی مربیان لیگ برتر « قاضی » شهر شده اند که خودشان را جای داور و مسئول می گذارند و غیرمنصفانه درباره داوری مسابقه استقلال با پیکان نظر می دهند و کسی هم نیست از ایشان بپرسد که شما با کدام مسئولیت در این مورد «حکم نهایی» می دهید ؟ کجای این رفتار حرفه ای است ؟
 
اگر همین امروز رسانه ای بی طرف ، یک جدول بر اساس اشتباهات داوری تنظیم کند برخی تیم ها صدرنشین این جدول خواهند بود . باشگاه استقلال به گواه اکثر کارشناسان « مستقل » در فصل جاری در موضوع اشتباهات داوری ، میزان زیان و ضررش بسیار بیشتر از سودش بوده است اما این ادعا هم یک حکم نهایی نیست و بدون تردید درباره آن بحث و بررسی های فراوان لازم است .
 
علاوه بر همه این حرفها ، فوتبال پاک با حرف اتفاق نمی افتد . فوتبال پاک به فوتبال ضد دوپینگ گفته می شود ، به فوتبالی که قرار است دیگر " کشو" ها حامی آن نباشند و باشگاهها با هوادارانشان حمایت شوند و نه غیر از این !

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، اطلاعیه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
yaoi
۲۰:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
من عاشق استقلالم درهرشرایط
آخرین اخبار