همایش بین المللی بررسی پیام‌های انقلاب اسلامی با حضور اندیشمندان قاره‌های آفریقا و آمریکا شامگاه جمعه در دهکده جهانی مقاومت روستای کیاپی شهرستان میاندرود برگزار شد.

همایش بین‌المللی بررسی پیام‌های انقلاب اسلامی در میان درود برگزار شد
به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، در سالروز صدور فتوای تاریخی معمار کبیر انقلاب مبنی بر مهدور الدم بودن سلمان رشدی ملعون در سال 67 هجری شمسی، همایش بین المللی بررسی پیام‌های انقلابی در دهکده جهانی مقاومت روستای کیاپی میاندرود مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی شامگاه جمعه در مسجد جامع امام علی النقی (ع) روستای کیاپی با بیان اینکه ثمره خون شهدا و علمای بزرگ از برکات انقلاب اسلامی بوده است، افزود: مرحوم حجت الاسلام زارعی از علمای برجسته منطقه بوده که موسس نخستین شبکه مردمی تعیین جایزه اعدام سلمان رشدی بوده است و به اعدام کننده سلمان رشدی، سند رسمی زمین از منطقه کیاپی به وی داده می‌شود.

دبیر همایش بین المللی بررسی پیام‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همچنان نسبت به اجرای حکم امام راحل مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد، مصمم هستیم، تصریح کرد: تلاش همه مردم مازندران برای تقویت این اقدام در کشورهای جهان ستودنی است.

حجت الاسلام براتی، مسئول بین الملل قرارگاه خاتم الاوصیا نیز با اشاره به اینکه ریشه انقلاب اسلامی ایران، دینی بوده و استکبار همواره فکر براندازی انقلاب را در سر می‌پروارند، افزود: مردم جهان، کیاپی، دهکده جهانی مقاومت را به ولایت‌مداری شناختند.

وی با بیان اینکه کشمیر پاره تن مسلمانان بوده و امروز در بند هندوستان قرار دارد، گفت: سی و شش سال از انقلاب کبیر امام راحل گذشته است و مردم بار دیگر حماسه آفریدند و امیدواریم بزودی مردم مسلمان جهان، کشمیر را از بند استعمار درآورند.

مسئول بین الملل قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به اینکه دیوار سفارت اسرائیل در 23 بهمن 57 توسط مردم مبارز حصر شده است، تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌ها این اقدام انقلابی مردم را به گوش جهانیان نرسانده و مطلع نیستند.
براتی با اشاره به حضور سه تن از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جهان اسلام در این همایش بین المللی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، تاثیرات شگرفی بر شیعیان جهان اسلام داشته است.

در پایان این همایش، بزرگ‌ترین پرچم یا رسول الله (ص) در مازندران یا کشور اسلامی ایران، با دستان مشترک دوست‌داران پیامبر(ص) در ایران اسلامی و قاره‌های اسلامی مذکور با یکدیگر به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام/زا
 


برچسب ها: میاندرود ، همایش ، پیام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.