آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال بر این باور است که فتح جام حذفی از اولویت‌های اصلی باشگاه آرسنال به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه آرسنال که سال گذشته موفق شد در 18 سال گذشته 5 بار قهرمان جام حذفی انگلیس دست یابد این روزها نیز به دنبال آن است که بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
 
این تیم که سال گذشته با پیروزی 3 بر 2 برابر هال سیتی موفق به بالا بردن جام شد  در وحله پنجم جام حذفی باید به مصاف تیم میدلز بورو برود اما در این میان  آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال بر این باور است که جام حذفی برای تیمش نقش حیاتی و بسیار مهمی دارد و تمام تلاشش را به کار می بندد تا بتواند بار دیگر از این عنوان دفاع کند.
 
وی در این خصوص گفت: این مسئله برای ما مهم است که بسیار جدی و قوی ظاهر شویم، ما هیچ وقت صرفا برای نتیجه بازی نمی‌کنیم اما از زمانیکه من در این باشگاه حضور دارم آرسنال 5 بار به قهرمانی جام حذفی دست یافته است.
 
هیچ تیمی در طول 18 سال اخیر به چنین افتخاری دست نیافته است و موفق نشده 5 بار فاتح جام حذفی انگلیس شود و این همان جدیتی است که در بازی به من داده می شود.
 
بعضی اوقات این رقابت ها و انرژی که تیم من می گذارد به ضررش تمام می شود ما در این هفته در جام حذفی باید به مصاف میدلزبورو در روز یکشنبه برویم و پس از آن باید در همین هفته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور یابیم.
 
ما به خاطر این مسئله که با جدیت تمام بازی می کنیم بسیاری از بازیکنان  خوبمان را از  دست می دهیم من به یاد دارم پس از آنکه برابر منچستر یونایتد ظاهر شدیم، بسیاری از بازیکنان اصلی خود را برابر چلسی در اختیار نداشتیم.
 
گفتنی است، باشگاه آرسنال موفق شد پس از 9 سال جام حذفی را تصاحب کند و بالای سر ببرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار