ژوزه مورینیو دعوت یک هوادار 6 ساله استون ویلا برای قبول مربیگری این تیم را نپذیرفت و خیلی کوتاه پاسخ داد: نه، خیلی ممنون!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، استون ویلا در جایگاه هجدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و به تازگی مربی این تیم پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. هیچ بعید نیست استون ویلا از لیگ برتر سقوط کرده و فصل آینده مجبور به بازی در لیگ دسته یک انگلیس شود. 

جود برنسون هوادار 6 ساله استون ویلا نامه‌ای برای ژوزه مورینیو سرمربی چلسی نوشت و از او خواهش کرد استموردبریج را ترک کرده و هدایت استون ویلا رابرعهده بگیرد. این هوادار خردسال حتی از مورینیو درخواست کرد دیگر کاستا را هم با خود به استون ویلا بیاورد تا با کمک این دونفر این تیم بتواند از بحران خارج شود. 

در نامه پسر بچه 6 ساله آمده است: شما برای محبوب من هستید، من از هواداران استون ویلا هستم و می‌دانم این تیم به کمک احتیاج دارد آیا امکان دارد به تیم ما کمک کنید؟ می‌توانم خواهش کنم مربی استون ویلا بشوید و دیگر کاستا را هم با خود به این تیم بیاورید؟
این نامه به دست ژوزه مورینیو رسید اما او با وجود ابراز همدردی با جود برنسون خیلی کوتاه پاسخ داد: نه، خیلی ممنون! 

مقایسه مورینیو و سیمئونه توسط کاستا 

دیگر کاستا ستاره تیم چلسی به مقایسه ژوزه مورینیو و دیگر سیمئونه پرداخته و گفت هر دو آنها دارای شباهت‌های بسیاری هستند هرچند تاکتیک مورد استفاده این دو مربی با یکدیگر تفاوت دارد.

 لازم به ذکر است دیگر کاستا فصل گذشته موفق شد همراه با اتلتیکو مادرید به عنوان قهرمانی لالیگا دست یابد و تا بازی فینال لیگ قهرمانان هم پیش رفت. او تابستان گذشته به چلسی پیوست و تا به اینجا با 17 گل زده برترین گلزن آبی‌پوشان لقب گرفته است.

وی در مقایسه مورینیو و سیمئونه گفت: هر دو آنها علاقه وصف نشدنی به فوتبال دارند و سطح توقعات این دو مربی از بازیکنان یکسان است. 

آنها از بازیکنان می‌خواهند نهایت توان و تلاش خود را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند. تاکتیک مورینیو و سیمئونه با یکدیگر متفاوت است. من با شیوه کار مورینیو هم کنار آمده‌ام و نسبت به گذشته ضربات بیشتری به توپ می‌زنم. مدافعان حاضر در لیگ برتر انگلیس قوی‌تر هستند و بازی فیزیکی ارائه می‌‌دهند. 

کاستا در ادامه افزود: در انگلیس داورها زیاد سوت نمی‌زنند و باید تمام 90 دقیقه را قوی باشید در اسپانیا اینطور نبود و داور برای هر خطایی سوت می‌زد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار