کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید هیچ مشکلی با مهمانی‌های رونالدو ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید خوشحال است که بازیکنانش در زندگی تفریحات خود را دارند و تا آنجایی که به تیم ضرری نزند، او نیز هیچ مشکلی با این موضوع نخواهد داشت.   
 
ستاره پرتغالی رئال مادرید هفته گذشته پس از باخت سنگین تیمش در دربی شهر مادرید مقابل اتلتیکو برای خود جشن تولد بزرگی برگزار کرد که با انتقاد بسیاری از بازیکنان و هواداران کهکشانی‌ها مواجه شد، اما آنچلوتی می‌گوید هیچ تصمیمی مبنی بر تنبیه رونالدو و بازیکنانی که در تولد او حضور داشتند ندارد.   
 
وی در این خصوص گفت: من مشکلی با جشن تولد و مهمانی ندارم. هیچ‌گاه سعی نکردم در مورد زندگی خصوصی بازیکنانم قضاوتی داشته باشم.   
 
وی در ادامه افزود: هیچ شکی در خصوص حرفه‌ای بودن ستاره‌های تیمم ندارم. زندگی آن‌ها به خودشان مربوط است. بنابراین من دخالتی در این موضوع ندارم و آن‌ها را به این دلیل مجبور به عذرخواهی نمی‌کنم. فقط برای من عملکردشان در فوتبال و زمین اهمیت دارد.   
 
ما به خوبی ناامیدی و خستگی هواداران تیم را درک می‌کنیم. خود ما هم دقیقا همین احساس را داریم. بعد از بازی مقابل اتلتیکومادرید و آن نتیجه ناامدیکننده همه ما بسیار خشمگین و ناراحت بودیم. می‌دانم که بازیکنان تیم شرایط ما و هواداران را درک می‌کنند و درصدد جبران ناکامی هفته گذشته می‌باشند. با‌شناختی که از شخصیت بازیکنانم دارم، مطمئن هستم جنگندگی و روحیه خود را بار دیگر با بازی‌های زیبا و کسب پیروزی اثبات خواهند کرد.   
 
سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: بعد از بازی ناامیدکننده هفته گذشته، پرز رئیس باشگاه با من و تمامی بازیکنان تیم صحبت کرد. او نسبت به عملکرد اخیر باشگاه نگرانی بزرگی دارد، اما با این وجود همیشه نگاه مثبتی به تیم دارد. ما فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم، اما در این فصل در مقاطعی تیم افت کرده است. با این حال زمان زیادی برای پیشرفت و بازگشت به نوار پیروزی داریم.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آنچلوتی ، رونالدو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار