در آخرین بازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند و این تیم اصفهانی بود که موفق شد پیروز میدان شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر را 2 مربی جوان برگزار می کنند. عبدالله ویسی و یحیی گل‌محمدی که امروز در فولادشهر باید داشته های تاکتیکی خود را به رخ هم بکشند. با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.

ترکیب ذوب آهن:
محمد رشید مظاهری، مهرداد قنبری، کارلوس سانتوس، علی حمام، هادی محمدی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، مهدی رجب زاده، مسعود حسن زاده و مرتضی تبریزی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب استقلال خوزستان:
پرویز کریمی، محسن بیات، میثم مجیدی، رضا کاردوست، میثم دورقی، روح الله سیف اللهی، محمد طیبی، مهدی مومنی، میثم بائو، ایمان باصفا، سید مهدی سید صالحی
سرمربی: عبدالله ویسی

داور: پیام حیدری

بازی ساعت 15:30 آغاز شد.

دقیقه 2: پاس به عقب اشتباه مدافع وسط استقلال‌خوزستان، حسن زاده را در موقعیت تک به تک با پرویز کریمی قرار داد که او با خطا مهاجم ذوب را سرنگون کرد و در حالی که یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت کریمی باید اخراج می‌ شد، داور تنها به یک کارت زرد قناعت کرد تا استقلال‌خوزستان 11 نفره به بازی ادامه دهد. این پنالتی را رجب‌زاده به گل تبدیل کرد.

دقیقه 5: شوت محکم مهدی مومنی را رشید مظاهری کنترل کرد.

دقیقه 7: ضربه سر خطرناک سیدمهدی سیدصالحی با حداقل اختلاف از روی دروازه مظاهری به اوت رفت.

دقیقه 10: دروازه استقلال‌خوزستان به شکل معجزه آسایی از خطر فروریختن نجات پیدا کرد و ضربه سر مدافعان ذوب پس از برخورد به زمین از کنار دروازه کریمی بیرون رفت.

دقیقه 13: ضربه قیچی مسعود حسن زاده از روی دروازه به اوت رفت، این در حالی بود که کاوه رضایی در موقعیت بهتر در انتظار ضربه زدن به توپ بود.

دقیقه 39: ضربه سر مسعود حسن زاده با فاصله از کنار دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.

نیمه اول بازی با برد یک بر صفر ذوب آهن تمام شد.

دقیقه 46: مرتضی تبریزی که از داور اخطار گرفت، اعتراض شدیدی به کارت زردش داشت و آن را ناشی از تمارض بازیکن حریف می‌ دانست.

دقیقه 49: مسعود حسن زاده دومین اخطار ذوب‌آهن در نیمه دوم را ثبت کرد. او به دلیل تمارض در یک موقعیت پشت محوطه جریمه، کارت گرفت.

دقیقه 53: سانتر سیف‌اللهی از جناح راست و اشتباه سانتوس در دفع توپ، موقعیتی باد آورده را نصیب سیدصالحی کرد و او با استفاده از اشتباه مظاهری با نوک پا در محوطه شش قدم گل مساوی را وارد دروازه اصفهانی ها کرد.

دقیقه 60: هادی محمدی سانتر خطرناک ارسالی از جناح راست را با ضربه سر دفع کرد.

دقیقه 63: پاس رو به بیرون بائو و شوت سنگین مومنی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه ذوب آهن نداشت.

دقیقه 66: حرکت بازیکنان استقلال خوزستان با دخالت سیدصالحی با برخورد به دست مدافع ذوب آهن به اوت رفت. استقلالی ها و به خصوص سیدصالحی اعتقاد داشتند داور از یک پنالتی چشم پوشی کرده است.

دقیقه 69: حرکت تیمی عالی ذوبی ها ، سانتر ولید اسماعیل و پاس حدادی فر با قیچی کاوه رضایی چیزی کم از گل نداشت . اما پرویز کریمی به زیبایی توپ را دفع کرد.

دقیقه 74: سانتر عالی دهنوی و ضربه سر حسن زاده از فاصله نزدیک تیر دروازه استقلال خوزستان را لرزاند و توپ برگشتی را کاوه رضایی در موقعیتی عالی به بیرون زد.

دقیقه 79: کاوه رضایی در موقعیتی تک به تک پس از یک چرخش توپ را به دستان کریمی سپرد.

دقیقه 83: ضربه سر احسان پهلوان، از پشت محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید تا او در حالتی نامتعادل با یک ضربه استثنائی دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا موقعیت‌های از دست رفته را جبران کند.

دقیقه 89: سیف الهی به دلیل بازی خطرناک و زدن ضربه به پهلوی ولید علی، بازیکن لبنانی ذوب، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

دقیقه 90+3: پاس سیدصالحی به محسن بیات، فرصتی عالی را نصیب این بازیکن کرد. اما ضربه سر بیات با اختلاف اندک به اوت رفت تا آه از نهاد عبدالله ویسی بیرون آید.

این بازی در نهایت با حساب 2 بر یک به سود ذوب آهن تمام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار