در هفته بیستم لیگ برتر تیم پرسپولیس با برد در مقابل تیم پدیده توانسته که از بحران خارج شوند و به همین خاطر عنوان بهترین تیم هفته را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته بیستم لیگ برتر شب گذشته با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در این هفته تیم های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان توانستند به پیروزی دست پیدا کنند و این مسئله باعث شد که رقابت در صدر جدول داغ تر از همیشه شود از طرفی دیگر  پرسپولیس و ملوان نیز با بردهایی که بدست آوردند توانستند تا حدودی از بحران خارج شوند.

ترین های هفته بیستم لیگ

تعداد گل‌های هفته بیستم: 18 گل

میانگین گل در هر مسابقه: 2/25  گل

پرگل ترین دیدار: دیدار صبای قم و تراکتورسازی که حاصل آن 5 گل بود

کم گل ترین دیدار: دیدار بدون گل گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان

بهترین تیم هفته: پرسپولیس

پرسپولیس بعد از هفته‌ها ناکامی توانست که در مشهد به یک پیروزی دست پیدا کند و از طرفی دیگر تیم پدیده را که بهترین تیم هفته نوزدهم بود را نیز شکست دهد و سرخ پوشان با برد در مقابل پدیده تا حدودی از بحران خارج شدند و عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کردند.

ناکام هفته: لطیفی، سایپا و فولاد

در هفته بیستم لیگ برتر راه آهن برای ششمین بار شکست خورد و علی لطیفی مرد ناکام این روزهای تیم زردپوش لقب گرفت.

در همین هفته سایپا مقابل نفت شکست سنگینی را متحمل شد و فولاد خوزستان در حالی مقابل سپاهان شکست خورد که در صورت برد در این دیدار می‌توانست دوباره صدرنشینی در لیگ را تجربه کند.

بهترین بازیکن هفته: مهدی شریفی

مهدی شریفی با شوت زیبای خود توانست تیمش را به پیروزی برساند و به همین خاطر عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص داد.

البته سجاد شهباز زاده، امید عالیشاه، ارسلان مطهری و کاوه رضایی در ترکیب تیم های خود نیز بازی های قابل قبولی را به اجرا گذاشتند و بیشترین تاثیر را در برد تیم های خود داشتند.

بهترین مربی هفته: فرکی

در هفته بیستم لیگ برتر تیم ملوان توانستند با فیروز کریمی به یک برد 3 امتیازی شیرین است پیدا کند و از قعر جدول جدا شود از طرف دیگر درخشان نیز بعد از بافت های پی در پی توانست که از مشهد با سربلندی بیرون بیاید همچنین منصوریان نیز همراه با تیمش به صدر جدول رسید اما بدون شک کار بزرگ هفته از فرکی انجام داد که توانست سپاهان را پس از چند هفته ناکامی سرانجام در دیداری دشوار در اهواز با پیروزی از میدان خاطر سازد و به همین خاطر این مربی با اخلاق عنوان بهترین مربی هفته را کسب کرد.

بازی هفته: فولاد صفر، سپاهان یک

بهترین بازی هفته تیم های فولاد و سپاهان می رسد چرا که این دو تیم برای کسب امتیاز تلاش زیادی کردند.

گلزنان لیگ برتر تا هفته بیستم:

13 گل: لوسیانو ادینهو(تراکتورسازی)
11 گل: سجاد شهباز زاده(استقلال)
7 گل: امید ابراهیمی( استقلال) سروش رفیعی(فولاد)، محمد رضا خلعتبری(سپاهان) مهدی شریفی( سپاهان)
6گل: محسن دلیر( تراکتورسازی) محسن یوسفی(ملوان) مسعود حسن زاده( ذوب آهن) رضا عنایتی) استقلال)

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور ، ملوان ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار