عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بیانیه وزارت خارجه آمریکا در مورد رفع حصر سران فتنه دخالت آشکار در امور داخلی کشور ایران است و اقدامی وقیحانه به حساب می‌آید.

بیانه وزارت خارجه آمریکا مداخله وقیحانه در ایران است/ غرب در مذاکرات به دنبال ایجاد روزنه در امور داخلی کشورمان است
«ابراهیم آقا محمدی» نماینده مردم خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به بیانیه مداخله‌جویانه  وزارت‌خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه، گفت: بیانیه وزارت خارجه آمریکا دخالت آشکار در امور داخلی کشور ایران است.

وی افزود: این بیانه برای آن‌هایی که خیلی هوشمندانه تاکنون در مورد دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی و مردم ایران فکر نکرده‌اند، تامل برانگیز است و بازگو می‌کند که آمریکا هدفش از گفتگو و ایجاد ارتباط با ایران استقرار و تقویت پایگاه‌های مداخله‌گرانه خود بوده تا در روند توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی اختلال ایجاد کند.   
 
نماینده مردم خرم‌آباد اظهار داشت: کسانی که تاکنون از «سران‌فتنه» حمایت کرده‌اند و اقدامات این‌ها را اشتباه، ناآگاهانه و سهوی تلقی کرده‌ و خواستار رفع حصر برای سران فتنه شدند، جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند که سران فتنه کاملا در جهت برنامه‌های براندازانه آمریکا اقدام کرده‌اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اگر سران فتنه وابستگی به آمریکا ندارند باید در قبال مداخله‌های آمریکا در امور داخلی کشور موضع‌گیری کرده و آن را محکوم کنند، ولی قطعا این کار را نخواهند کرد چرا که این‌ها به حمایت آمریکا امید دارند.   
 
وی اضافه کرد: اگر سران فتنه از حمایت‌های غربی برخوردار نبودند این روحیه را نداشتند تا این همه بلوا به وجود بیاورند.   
 
آقامحمدی تاکید کرد: آمریکا از طرفی بحث گفتگو و حسن نیت را مطرح می‌کند و از طرف دیگر اینگونه وقیحانه در امور داخلی ایران مداخله می‌کند.
 
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا هدفش در مذاکرات اتلاف وقت و ایجاد روزنه است و از طرفی در صدد مداخله در امور داخلی ایران و ایجاد مشکل برای مردم و انقلاب اسلامی است، بنده معتقدم که آمریکا اعتقادی بر این که مذاکره کند و به یک نتیجه عادلانه برای دو طرف به عمل بیاید، ندارد و مذاکره هم یک روندی است که از این طریق کارهای خود را پیش ببرد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار