کارگردان نمایش «خشم شید فلیپ‌ هوتس» گفت: سال‌هاست که این نمایشنامه را بارها خواندم و حال امکان اجرایش را پیدا کردم.

بورژین عبدالرزاق کارگردان نمایش «خشم شدید فلیپ‌ هوتس» در خصوص این نمایش، در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: در رابطه با زن و شوهری است که سالها با یکدیگر اختلافاتی دارند و در عین حال نیز راهکاری برای حل مشکلاتشان‌ پیدا نمی‌کنند و با وجود آنکه قصه‌ی نمایش رئال است اما مایه‌هایی از طنز در آن به کار بردیم.
 
وی ادامه داد: به دلیل موضوع و نوع نمایش دکور ساده‌ای داریم و به همین خاطر نیز تماشاخانه‌‌ی آو را برای اینکار انتخاب کردیم.
 
عبدالرزاقی در خصوص چگونگی آغاز اجرای این نمایش عنوان کرد: از سال 83 که وارد عرصه‌ی تئاتر شدم هر باری که این نمایشنامه را می‌خواندم لذت می‌بردم و در پی اجرای این نمایشنامه بودم که در نتیجه‌ اکنون این نمایش را در تماشا‌خانه‌ی آو به روی صحنه بردم.
 
وی با اشاره به نبود امکانات برای تبلیغات افزود: تماشا‌خانه‌ی آو‌ به دلیل شرایط جغرافیایی که دارد کمتر مورد توجه مخاطب عام قرار می‌گیرد و ممکن است این موضوع به فروش نمایش لطمه وارد کند، اما امیدواریم نمایش «خشم شدید فلیپ‌ هوتس‌» مورد حمایت مخاطبان تئاتر قرار بگیرد.
 
عبدالرزاقی‌ خاطر نشان کرد: آناهیتا محب علی، احسان بیات فر، شهروز شبستری، سینا فرید، علی جدیدی، پریسا منفرد، بازیگران نمایش هستند.
 
گفتنی است، نمایش «خشم شدید فلیپ‌ هوتس‌»  به کارگردانی بورژین‌ عبدالرزاقی‌ هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه‌ی آو‌ به اجرا می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سينا فريد
۲۲:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
اين عكس مربوط به اين كار نيست،اگر ميشه عكس پوستر يا عكس هايى كه مربوط به اين نمايش است رو بزارين