رئیس سازمان بسیج عشایری گفت: دشمن می‌خواهد جنایت "چپل هیل" را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه دهد و ردپای اسلام‌ ستیزی در این حادثه را از بین ببرد.

حادثه هولناک به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "دوستعلی آزوغ" رئیس سازمان بسیج عشایری، ضمن محکوم کردن سکوت رسانه‎های غربی در پی اقدام جنایت‌کارانه و شهادت سه تن از مسلمانان کارولینای شمالی در حادثه چپل‎هیل اظهار داشت: بدون شک اگر قربانیان این حادثه مسلمان نبودند، امروز غول رسانه‎ای غرب در سکوت خبری به‌سر نمی‎برد و آن را بلافاصله محکوم می‌کردند.
 
وی این اتفاقات هولناک را عجز و درماندگی غرب از اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان دانست و به این نکته معظم له اشاره داشت که فرمودند «درباره‌ انگیزه‌های سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام کاوش کنید» و درباره علل و عوامل آن باید به دقت تحلیل و بررسی صورت پذیرد.
 
سرهنگ آزوغ با انتقاد شدید از این اتفاقات وحشیانه و تبعیض نژادی افزود: این حوادث در کشوری رخ می‌دهد که ادعای حقوق بشر دارند، در حالی‌که در کشور خود هیچ‌گونه امنیت جانی ندارند و هر لحظه امکان کشته شدن بر اثر نژاد و رنگ پوست و دین و مذهب وجود دارد.
 
رئیس سازمان بسیج عشایری تصریح کرد: در کشوری که هر کسی از راه می‌رسد و بنا به ایده و سلیقه شخصی و قضاوت خود دست به کشتار می‌زند، در ماجرای قتل و کشتار سه دانشجوی "چپل هیل" تنها گناه آنان داشتن حجاب بود.
 
این مقام مسئول ادامه داد: رسانه‌های مدعی آزادی غربی تلاش می‌کنند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریست اسلامی نشان دهند و همه مسلمانان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند؛ اما جنایت "چپل هیل" را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه می‌دهند و می‌خواهند ردپای اسلام ستیزی در این حادثه را از بین ببرند.
 
وی با محکوم کردن این اقدام رسانه‌های غربی خاطر نشان کرد: رسانه‌های آزاداندیش و مستقل جهان و رسانه‌های اسلامی که امروز وظیفه‌شان از هر زمان دیگر سنگین‌تر شده، باید برای اینکه صدای مظلومیت مسلمانان جهان شنیده شود همه تلاش خود را انجام دهند و از طریق شناساندن حقیقت اسلام جلوی جوسازی رسانه‌ای را در غرب بگیرند و هرچه سریع ‎و قوی‎تر این جنایت خبیثانه را محکوم و هم‌پوشانی کنند و جامعه اسلامی و بین‌الملل باید در برابر این کشتار، موضع جدی گرفته و افکار عمومی نیز در برابر این جنایت بی‎رحمانه، سکوت را بشکنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار