رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از برپایی 88 چادر در تونل‌های سلامت استان بوشهر خبر داد.

فرح‌ ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات انجام شده در سفرنامه سلامت و امید در شهرستان بندرگناوه استان بوشهر اظهار کرد: سفرنامه سلامت و امید در سی و هفتمین سفر خود به استان بوشهر سفر کرده که در این راستا روز گذشته با ورود به شهرستان بندر‌گناوه‌  3 هزار نفر از مردم این شهرستان از خدمات آموزشی و بهداشتی بهره‌مند شدند.
 
وی در ادامه با بیان این مطلب که در طول این سفر تعداد 88 چادر در تونل‌های سلامت برپا می‌شود افزود: در این چادر‌های سلامت خدماتی از قبیل تست غربالگری و فشار خون، تست‌ قند خون، تغذیه‌ و بیماریهای داخلی واطفال عمومی انجام می‌گیرد.
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: در مجموع، 37 پزشک و پیراپزشک‌ این سفرنامه سلامت و امید را همراهی می‌کنند و همچنین روز گذشته در شهرستان بندر‌گناوه‌  2 هزار نسخه داروی بیماران نیازمند تهیه شد.
 
وی افزود: اهداء‌ زمین 2 هکتاری به ارزش 2 میلیارد ریال جهت ساخت اردوگاه امدادی، هزینه ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به ارزش 200 میلیون ریال، اهداء‌2 میلیارد ریال توسط فرماندار شهرستان بندر‌گناوه‌ جهت ساخت پایگاه سلامت در شهرستان از جمله اقدامات خیرین بندر‌گناوه‌ محسوب می‌شود.
 
رافع در پایان تصریح کرد: سفرنامه سلامت و امید امروز به شهرستان شبانکاره در استان بوشهر سفر خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: سفرنامه ، بوشهر ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار