نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هرچقدر آمریکا بیشتر از سران فتنه دفاع کند شاهدی بر این مدعا است که سران فتنه با آنها در ارتباط بودند خواهد بود.

دفاع آمریکا از سران فتنه مهر محکمی بر ارتباط داشتن افراد در حصر با آنها است
«منصور حقیقت‌پور»  نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: این بیانیه نمونه بارز دخالت آمریکا در امور داخلی ماست.  
 
وی ادامه داد: آنها به راحتی دست به کشتار جوانان ما زده و می‌بینیم که به اصطلاح آب از آب تکان نمی‌خورد اما یک عده از افراد که از خطوط قرمز نظام عبور کرده و لطمات بسیاری را به منافع ملی وارد کردند را حاکمیت به آنها رحم کرده و اکنون در حصر بسر می‌برند.  

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: می‌بینیم که آمریکا در این زمینه آشکارا دخالت می‌کند که این امر باعث خواهد شد تا بر ما ثابت شود که این جریان و افراد در حصر با آمریکا رابطه داشتند چرا که دلیلی ندارد آمریکا بخواهد به نفع آنها بیانیه صادر کند.  
 
حقیقت‌پور در پایان خاطر نشان کرد: هرچقدر آمریکا بیشتر از سران فتنه دفاع کند شاهدی بر این مدعا است که سران فتنه با آنها در ارتباط بودند خواهد بود.  

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار