پوری حسینی گفت: با توجه به اینکه پاکتی به دست ما نرسیده، مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس که قرار بود فردا انجام شود لغو شد.

میر علی اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی درباره مزایده دو باشگاه سرخابی پایتخت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بود این مزایده فردا صورت گیرد که با توجه به اینکه پاکتی در این خصوص به دستمان نرسیده است، این مزایده لغو می شود.

پوری حسینی افزود: روز شنبه هیات رسیدگی به امور واگذاری استقلال و پرسپولیس جلسه تشکیل خواهد داد و زمان بعدی مزایده اعلام خواهد شد.

وی درباره دلیل اینکه چرا کسی برای خرید این دو باشگاه اقدام نکرده است اظهار داشت: این مسئله طبیعی است، شاید برای خریداران ابهاماتی وجود دارد و باعث شده پاکتی به دست ما نرسد و اینکه گفته می شود قیمت بالا بوده است ، فکر نمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد.

خادم: رقم مزایده کاهش می یابد

امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اینکه کسی برای مزایده اقدام نکرده است، برای مزایده بعدی رقم قرارداد کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار