فرمانده حفاظت پیرامونی صنایع هوایی گفت: در راستای رهنمودهای رهبری و سیاست‌های نظام مبنی بر توجه ویژه و اهتمام به جوانان سرشار از امید و آماده‌سازی این قشر عظیم، ششمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد.

راهیابی 45 نفر از کارکنان وظیفه به مرحله بعدی/ انتخاب یک سرباز برگزیده برای جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "محمد سپهری" فرمانده حفاظت پیرامونی سازمان صنایع هوایی در ششمین جشنواره جوان سرباز و سومین همایش فرماندهان نمونه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در تالار مرکز همایش‌های هوایی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی مبنی بر توجه ویژه به جوانان و نظر به اهمیت اهتمام به جوانان سرشار از امید و آماده‌سازی این قشر عظیم، ششمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد.

وی ادامه داد: قرار است در این همایش از کارکنان نمونه تقدیر به عمل آید و این موضوع به سازمان‌های تابع ابلاغ شد و سازمان‌ها به طرق ممکن اطلاع رسانی گسترده را انجام دادند.

فرمانده حفاظت پیرامونی سازمان صنایع هوایی با اشاره به نقش‌آفرینی اعضای کمیته داوری و نماینده اداره عقیدتی- سیاسی سازمان صنایع دفاع و پرسنل سازمان‌ صنایع هوایی، اداره حفاظت سازمان، معاونت منابع انسانی و حضور فرماندهان حفاظت پیرامونی سه یگان در جشنواره تأکید کرد: 45 نفر از کارکنان وظیفه توانستند به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است از بین سه نفر از سربازان برگزیده، یک نفر برای جشنواره حضرت علی اکبر(ع) انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار