در مراسم جشنواره جوان سرباز و سومین همایش فرماندهان نمونه وزارت دفاع که در تالار مرکز همایش‌های هوایی برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود که به آن می‌پردازیم.

 به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در مراسم جشنواره جوان سرباز و سومین همایش فرماندهان نمونه وزارت دفاع که در تالار مرکز همایش‌های هوایی برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود که به آن می‌پردازیم.

 
 
*حضور گسترده سربازان

در این مراسم حضور گسترده سربازان را شاهد بودیم که با شور و اشتیاق درباره جشنواره سخن می‌گفتند و از کم و کیف آن جویا می‌شدند.
 
*پخش نماهنگ‌ها و سرودهای با مضامین اقتدار ملی

در تالار همایش پخش نماهنگ‌ها و سرودهایی با مضامین "اقتدار ملی" و "اتحاد ملی" و "توانمندی نیروهای مسلح" پخش شد.
 
 
*جملاتی از "امام خمینی(ره)" معمار کبیر انقلاب و "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب
 
در جمله‌ای که در درب ورود به تالار خود را نشان می‌داد به نقل از "امام خمینی(ره)"  معمار کبیر انقلاب نوشته شده بود "مادامی که در احتیاجات صنایع پیشرفته، دست خود را در مقابل دیگران دراز کنید، قدرت ابتکار و پیشرفت در اختراعات در شما شکوفا نخواهد شد".
 
جمله‌ای از رهنمودهای "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در دیوار تالار توجهات را به خود جلب می‌کرد که ایشان فرمودند "باید کشور از درون بجوشد. اقتصادتان را، آینده‌تان را بایستی خودتان از درون تأمین کنید".

نصب جملاتی از "امام خمینی(ره)" و "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" نشان از ولایت‌مداری پرسنل وزارت دفاع و حاکی از این است که رهنمودهای "امام خمینی(ره)" و "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" نصب‌العین مسئولین و پرسنل و فرماندهان پایور وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حاکی از ولایت‌مداری این نهاد ارزشمند است.

حاشیه نگاری از : محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار