نماینده استاندار کردستان با بیان اینکه 11 کمیته تخصصی زیر نظر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان تشکیل شده است، گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در این کمیته‌ها به فعالیت می‌پردازند.

کردستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده‌گی دارد
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عزیز طاهرجو در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با راهدارخانه‌ها، فوریت‌های پزشکی و نیروهای امدادی برای ایام تعطیلات نوروزی، استان در تمام عرصه‌ها آماده استقبال از مهمانان است.

وی با بیان اینکه 11 کمیته تخصصی زیر نظر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان تشکیل شده است افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در این کمیته‌ها به فعالیت می‌پردازند.

نماینده استاندار در ستاد تسهیلات نوروزی کردستان در ادامه تصریح کرد: 26 هتل با ظرفیت 3 هزار تخت، 26 مهمان‌پذیر با ظرفیت یک هزار تخت، 150 خانه استیجاری با ظرفیت 3هزار تخت برای ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند.

طاهرجو گفت: کمپ‌های موقت با ظرفیت 6 هزار نفر اسکان و 200 مدرسه با ظرفیت اسکان 15 هزار نفر نیز برای خدمت‌رسانی در این ایام آماده هستند.

وی اظهار داشت: 80 واحد غذاخوری بین‌راهی، 35 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز در این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و 65 راهنمای گردشگری در استان نیز فعالیت خواهند کرد.

نماینده استاندار در ستاد تسهیلات نوروزی کردستان همچنین از تجهیز 10 مرکز ستاد شهرستانی، 12 پایگاه اطلاع رسانی، 12 اکیپ نظارتی و راه‌اندازی 30 سفره هفت‌سین در سطح استان و مبادی ورودی شهرها در ایام نوروز خبر داد.

طاهرجو از استقرار باجه‌های خودپرداز سیار در پارک‌ها و اماکن عمومی خبرداد و گفت: ضروری است دستگاه‌های خودپرداز بانکی در استان کردستان در ایام به صورت 24 ساعته بدون هیچ قید و شرطی شارژ شوند تا شهروندان برای دریافت وجه مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.