اعتراض بازیکنان استقلال بازهم علنی شد؛

هفت ماه بدون پول، شب عید نزدیک است!

بازیکنان تیم استقلال به اوضاع مالی اعتراض دارند و این بار برخی از اعضای کادر فنی نیز آنها را همراهی می کنند.

هفت ماه بدون پول، شب عید نزدیک است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از منابع آگاه یکی از اعضای کادر فنی استقلال چند روز پیش گلایه‌هایش را به گوش قلعه‌نویی رساند و مدعی شد حتی خرج خرید شب عید خانواده و مایحتاج عید را ندارد.

گفتنی است بازیکنان تیم استقلال با کنایه در روزهای گذشته مدعی شدند که هفت ماه است پول نگرفتند و بازیکنانی که در نیم‌فصل هم به این تیم اضافه شدند تا امروز به جز یک سکه که آن هم توسط دوست قلعه‌نویی پرداخت شده، مبلغی را دریافت نکردند. این در حالی است که عید نزدیک است و اکثر اعضای تیم خانواده دارند و به پول نیاز شدید دارند اما مسوولان فقط قول می دهند.

گفته می شود از سوی دیگر یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال چند روز پیش گلایه‌هایش را به گوش قلعه‌نویی رساند و مدعی شد آنقدر بی‌پول است که حتی نمی‌تواند برای زن و بچه‌اش خرید شب عید را انجام دهد.

شرایط خاص اعضای تیم در آستانه عید اوضاع را بدتر از قبل کرده است و افشارزاده نیز در تلاش است که اوضاع را بهبود دهد زیرا تیم چند بازی را با برد پشت سر گذاشته است و مسوولان بهانه ای برای عدم پرداخت پول بازیکنان ندارند.

شایان ذکر است قلعه نویی نیز پس از شنیدن صحبتهای اعضای تیم و کادر فنی به مسوولان اعلام کرده است که این بار باید فکر جدی در این خصوص انجام دهند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار