فشار روی مدیر عامل استقلال

گفته هایی که مخالفت ها را عیان کرد!

بهرام افشارزاده که در مصاحبه خود از امیر قلعه نوعی انتقاد کرده بود، با وجود فشارهای سرمربی استقلال و اطرافیانش مصاحبه خود را تکذیب نکرد!

گفته هایی که مخالفت ها را عیان کرد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از منابع آگاه بهرام افشارزاده با وجود همه فشارها و تلاش ها مصاحبه اش را تکذیب نکرد و اعلام داشت این حرف ها را مطرح کرده است اما برداشت ها از حرف او اشتباه بوده است!

گفتنی است این مدیر عامل علاوه بر اینکه تاکید داشت قلعه نویی مربی مورد نظر وی بوده اعلام داشت که وی با مخالفانی در تیم روبرو است.

بر اساس شنیده های ما از منابع آگاه برخی مسئولان تیم مدعی شدند استقلال می توانست از مربی دیگری بهره ببرد اما افشارزاده همچنان از قلعه نویی حمایت کرده است و عنوان داشته که تا زمانی که خود صلاح بداند وی را در تیم حفظ می کند زیرا این مربی به زمان نیاز دارد و مناسب حال استقلال است و جدایی اش از تیم استقلال به صلاح تیم نیست.

شایان ذکر استشنیده ها حاکی از آن است قلعه نویی با حمایت وی و در حالیکه مخالفانی داشت در تیم مانده است اما مسئولان استقلال این موضوع را رد کردند که مخالف قلعه نویی بودند و این موضوع شرایط را در استقلال تغییر داده است.

گفته می شود از طرفی افشارزاده در خصوص صحبتهای قلعه نویی در خصوص کی روش از وی انتقاد کرده است و این موضوع را نیز رد نکزد زیرا اعتقاد دارد که قلعه نویی نباید علیه کی روش در آن مقطع صحبت می کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار