سخنگوي رسمی دفتر اطلاع‌رساني "عبدالملك الحوثي" رهبر انصارالله گفت: اقدام برخی از سفارت‌خانه‌های در از بين بردن مدارك و اسناد خود، نشان میدهد كه اين سفارت‌ها در يمن لانه جاسوسی بوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، "محمد عبدالسلام" سخنگوی رسمی دفتر اطلاع رسانی عبدالملك الحوثی(رهبر انصار الله) تاکید کرد که اقدام کارکنان برخی از سفارت‌خانه‌های خارجی که پیش از ترک صنعا مدارك و اسناد خود را نابود کردند، نشان می دهد كه این سفارت خانه ها در یمن لانه جاسوسی بوده اند.

عبدالسلام در گفتگو با شبكه المسیره افزود: یمن كشور فقیری نیست و مشكل یمن این است كه در این كشور اراده سیاسی وجود نداشته تا مردم از ثروت ها و دارایی های كشور بهره مند شوند.

وی ادامه داد: آن دسته از كشورهای همسایه كه از تصمیم یكجانبه سخن می گویند، باید در مواضع دوگانه خود در منطقه چه در قبال مصر و چه بحرین بازنگری كنند.

سخنگوی رهبر انصار الله تاکید کرد كه این برای اولین بار است كه یمن می تواند بدون دخالت های خارجی تصمیم گیری كند و فرهنگ مردمی مخالف امپریالیسم آمریكا اكنون با خروج آمریكایی ها از یمن حضور خود را ثابت كرده است.

سخنگوی رسمی انصارالله همچنین اظهار داشت كه موضع روسیه در مقابله سلطه آمریكا و برخی از كشورهای منطقه كه سرویس های امنیتی یمن را اداره می كردند، متعادل است.


انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار