مرد جوان زمانیکه دید همسرش بدون او به مسافرت رفت راهی دادگاه خانواده تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

همسرم با دوستانش مسافرت مجردی می‌رود
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم بدون من با دوستانش به مسافرت رفته است و من هم به خاطر این موضوع خیلی عصبانی هستم. او نباید بدون من به مسافرت می‌رفت.

مرد جوان ادامه داد: وقتی به من گفت که قصد دارد با دوستانش به مسافرت برود خیلی عصبانی شدم و به شدت مخالفت کردم. ولی او بدون توجه به خواسته من با دوستانش به مسافرت رفت و گفت که از قبل برنامه ریزی کرده‌اند و نمی‌تواند قرار را کنسل کند.

وی افزود:آقای قاضی من اصلا این موضوع را قبول ندارم و نمی‌توانم تحمل کنم که همسرم سه روز در خانه نباشد و من تنها بمانم. برای همین به محض اینکه او به مسافرت رفت من هم به دادگاه آمده‌ام تا برای همیشه از این زن جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، خانواده ، طلاق ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
زن بدون اجازه همسرش نباید بیرون بره ...چه برسه ب مسافرت رفتن با دوستاشین
Iran (Islamic Republic of)
س
۰۱:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
خدایایعنی روزی برسه شوهرمنم این پیامموبخونه هی روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
خدایایعنی روزی برسه شوهرمنم این پیامموبخونه هی روزگار
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
شوهر من خیلی دوس داره مجردی بره مسافرت به منم اجازه میده با خواهرام یا خانواده م برم ،ولی من روحیم یجوریه که اصلا دوس ندارم بدون شوهرم برم..سر همین موضوع به مشکل خوردیم.بنظر من زن و شوهر اگه میخوان مجردی برن پس چرا ازدواج میکنن:؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
شوهر من خیلی دوس داره مجردی بره مسافرت به منم اجازه میده با خواهرام یا خانواده م برم ،ولی من روحیم یجوریه که اصلا دوس ندارم بدون شوهرم برم..سر همین موضوع به مشکل خوردیم.بنظر من زن و شوهر اگه میخوان مجردی برن پس چرا ازدواج میکنن:؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
شوهر من خیلی دوس داره مجردی بره مسافرت به منم اجازه میده با خواهرام یا خانواده م برم ،ولی من روحیم یجوریه که اصلا دوس ندارم بدون شوهرم برم..سر همین موضوع به مشکل خوردیم.بنظر من زن و شوهر اگه میخوان مجردی برن پس چرا ازدواج میکنن:؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
شوهر من خیلی دوس داره مجردی بره مسافرت به منم اجازه میده با خواهرام یا خانواده م برم ،ولی من روحیم یجوریه که اصلا دوس ندارم بدون شوهرم برم..سر همین موضوع به مشکل خوردیم.بنظر من زن و شوهر اگه میخوان مجردی برن پس چرا ازدواج میکنن:؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
شوهر من خیلی دوس داره مجردی بره مسافرت به منم اجازه میده با خواهرام یا خانواده م برم ،ولی من روحیم یجوریه که اصلا دوس ندارم بدون شوهرم برم..سر همین موضوع به مشکل خوردیم.بنظر من زن و شوهر اگه میخوان مجردی برن پس چرا ازدواج میکنن:؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
ای گفتی آدم باید آزاد باشه یعنی چی که بعد از ازدواج باید رابططو با بقیه دخترا قطع کنی چت کردنو اینا که اشکالی نداره


نظرت درباره این چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
دوران برده داری گذشت،اگه اسم این کوته فکریو میزارید غیرت مردونه،غیرتت بخوره تو سرت ک نمیدونی کجا و چطور باید ازش استفاده کنی.ازدواج ی پیوند احساسی و فکریه،نه یه زنجیر به دست و پا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
وا خب زن که ماشین نیست اونم مثل مردا نیاز به این داره که زمانی برای خودش باشه به نظر من زن اگر با خانواده خودش بره مشکلی نداره ولی با دوستان اصلا
United States of America
احمد
۲۲:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من هم زن نباید بدون اجازه شوهرش مجردی بره مسافرت
یکی از خانم های آشناها که خیلی خانم خوبی بود بخاطر شغلش که بازیگری بود همیشه دیر میومد خونه
یهو تصادفی دیدم که تو whatsapp یه پسره که همکارش بود میگفت
میخوامت
United States of America
احمد
۲۲:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من هم زن نباید بدون اجازه شوهرش مجردی بره مسافرت
یکی از خانم های آشناها که خیلی خانم خوبی بود بخاطر شغلش که بازیگری بود همیشه دیر میومد خونه
یهو تصادفی دیدم که تو whatsapp یه پسره که همکارش بود میگفت
میخوامت
United States of America
احمد
۲۲:۲۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من هم زن نباید بدون اجازه شوهرش مجردی بره مسافرت
یکی از خانم های آشناها که خیلی خانم خوبی بود بخاطر شغلش که بازیگری بود همیشه دیر میومد خونه
یهو تصادفی دیدم که تو whatsapp یه پسره که همکارش بود میگفت
میخوامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
من کار این خانم رو نمی پسندم ولی مردی که اینقدر خویشتندار نباشه هم به درد زندگی نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
رفیق بازی زنم باعث شد به فکر زندگیمون نباشه،
وقتی بهش هشدار میدادم که اینکارات عاقبت خوشی نداره اما گوش نمیکرد...
بعد یک سال جر و بحث سر این موضوع از هم جدا شدیم!
حالا بعد 2 سال برگشته میگه منو ببخش بیا با هم دوباره شروع کنیم...
دوسش دارم ولی انقدر بدی کرده که نمیتونم ببخشمش...
غیر قیافه به عقل و شعور و فرهنگ همسرتون هم خیلی زیاد توجه کنید...
Iran (Islamic Republic of)
مدعی العموم
۱۳:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
من راجع به زندگی این آقا چیزی نمیدونم و قضاوت هم نمیکنم! ولی بنظرم مسافرت رفتن مجردی اگه مورد تأیید همسر باشه مشکلی نداره، اما اگه از روی لجبازی باشه خب نهایتأ منجر به بی اعتمادی و در نهایت طلاق خواهد شد.
زن و مرد هم هیچ فرقی با هم نمیکنند و هر دو باید به هم احترام بزارن ...
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۳:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
شایدعدم وجودامنیت ونگرانی باعث بروز این تصمیم شده.درنهایت انسانیت ودوستی باهمسرتوصیه می شود.به امیدروزی که مردمان شادی درکنارهم باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
به نظرم مسافرت با هیچکس به اندازه همسر خوش نمیگذره ما حتی حاضر نیستیم خانواده هامون باهامون باشن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
زنه اگه زن بود میتونست شوهر رو راضی کنه.... زن و مرد که ازدواج میکنن باید درک کنن که دیگه نمیتونن مثل زمانی مجردیشون رفتار و عمل کنن....

زنی که میخواد خودسر باشه باید بفرستیش خونه باباش بعد اونجا هر کاری خواست بکنه...

مرد حق داره ولی یه کم عجله کرده...
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۲۲:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اولا از لحاظ شرعی و قانونی زن بدون اذن شوهرش نمی تواند از منزل خارج شود مگر در موارد اضطرار .در ثانی هرگز غیرت مرد اجازه چنین خودمختاری را به زن نخواهد داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
کار خوبی کرده
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۲۰:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اگر به زنش اطمينان دارد اشكالي ندارد همچنين مي تواند خودش نيز با آنها برود زندگي اگر با تفاهم ومحبت نخسه اش پيچده شود هيچوقت چنين مسائل كوچكي نم تواند باعث ناراحتي شود با خواندن دوركعت نماز ودعاي خير براي همسر از خدا راه راست را بخواهيم بقيه اش خدا درست مي كند
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۸:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
هر چه براي خود مي پسندي براي ديگران هم بپسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
شرعا و قانون میگه زن بدونه رضایت همسرش نمیتونه منزل را ترک کنه
Iran (Islamic Republic of)
mina
۱۶:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سه روز بعده عقدم شوهرم با دوستاش رفت شمال و بعد از اون گفت که ما سالی دوبار مسافرت با دوستام برنامه داریم!من قبول کردم و تحمل کردم اما فکر نمیکنم اون همچین چیزی رو قبول کنه!چندبار حرفشو سربسته زدم و نشده البته ما با هم در سال چندین بار مسافرت میریم و برای من کم نمیذاره!اما خب اونم جزیی از زندگی و اخلاقشه!کاریش نمیشه کرد باید همدیگه رو هرطور هستیم بپذیریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من همین جا از همسرم تشکر میکنم چون خودش حوصله برای مسافرت رفتن نداره این حق رو هم از من نمیگیره که مانع مسافرت رفتنم بشه آقایون از همسر من یاد بگیرند اینقدر مستبد نباشند.اینهم بگم 22 ساله باهم زندگی میکنیم و فرزند 22 ساله داریم هر وقت هم من با دوستانم دوره می ذاریم به گفته خودش قلباً خوشحال میشه که میرم.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
نه جنایتی رخ داده و نه خیانتی که کار به طلاق کشیده. موضوع با صحبت حل میشود. مگر چند بار به مسافرت رفته است.
به همسرش که سالها با او زندگی کرده صداقت نداشته و این چنین آشفته شده و خیال جدایی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
باید می کشتی
Saudi Arabia
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
آدمه داعشی که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اولش با اين چيزها شروع ميشه با دوستام برم خريد با دوستم برم مهموني بادوستم برم مسافرت و.....بعدش هم ميشه زندگي برادر بيچاره من كه سرو كله يه نره غول ديگه پيدا ميشه واخرش با دوتا بچه طلاق
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
همه اين دردسرها ازمهريه شروع ميشه كه زنهارو نسبت به شوهر وبچه بي تفاوت ميكنه اين قانون درستي نيست كه مهريه به زن بدي حتي١سكه بأيد مثل كشورهاي غربي پس از جدايي كل أموال بين دونفر تقسيم بشه هم ونطور كه ميگن زن خوب مرد رو از فرش به عرش ميرسونه زن بد هم ازعرش به فرش ميرسونه به اين دو نبايد يكسان نگاه كرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من نیمخام احساسی عمل کنم ولی متاسفانه ما ایرانی ها هچ وقت منطق را بر احساس ترجیح نمیدیم و هر موقع هر فکری به سرمون زد میخایم اونرا عملی کنیم و هیچ وقت از فکر و قوه عقل استفاده نمی کنیم مثلا همین خانوم که قبل از اینکه باهمسرش مشورت کنه یا اجازه بگیره با دوستاش فکر میکنه و ..... یا هیمن آقا که به فکر دلیل این کار خانومش نیست و یک راست سراغ گزینه طلاق رفته و از خود نمی پرسه که دلیل کار خانم هرچند اشتباه شاید به اخلاق خودم برگرده چون زن عاطفی بودن همسر خیلی بیشتر نیاز دارد.درضمن همین ما ها هستیم که با برداشت های اشتباه و بی خودمون از ایده های اسلام اسلام را در ایران نابود کرده ایم کجای اسلام فرق بین زن و مرد را اینگونه تعریف کرده که مخاطبین میگن اسلام بین زن و مرد خیلی فرق گذاشته؟ تفکر تفکر تفکر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من خودم مردم خيلي رفيق بازم ....ولي خدايي نامرديه خودت بري عشق وحال اون وقت زنت تو خونه منتظر تو باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من یک اقا هستم . این دقیقا همون چیزی هستش که فرهنگش نیست . یعنی زمانی که بحث رای و استقلال خانم هستش زندگی مدرن مطرح می شه که خانم هر جایی دلش می خواد بره با هر کی می خواد باشه و ... ولی زمانیکه بحث هزینه و مسائلی که باید برای تهیه انها زحمت کشید زندگی سنتی و وظایف مرد پررنگ می شود . بلاتکلیفی خانمها در این موارد خیلی دردسرساز شده . باید تصمیم بگیرن مدن زندگی کنن به سبک غربی ها و شرقی ها یا سنتی زندگی کنن مثل مادران و مادربزرگها و .... وگرنه وظایف مردها از سالها پیش همین بوده و تغییری نکرده است .
Japan
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
باباجان با توجه به حقوق مساوي زن و مرد هيچ مشكلي نيست آزادي همينه ديگخ ؟
Iran (Islamic Republic of)
زن ایرانی
۱۳:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
آقا جان برو خدا رو شکر کن مد هستید من 7 -8 ساله همسرم برای مادرش و خواهراش در روستایشان ویلا ساخته و هرساله چندین نوبته چند روزه به ویلایشان میروند و نه به من خبری میدهند نه ما اجازه داریم تماس بگیریم چون مادرشون و خواهرانشون ناراحت میشند حق هیچگونه اعتراضی هم نداریم بنظر شما من به عنوان یک زن چیکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بهش محبت کن! زیر آب مادرش رو الکی پیشش نزن تا تو رو هم عاشقانه دوست داشته باشه. مردا اگر بدونن زنشون با مادرشون جور در نمیاد از زن دلسرد می شند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد عبدی
۱۳:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام : من حق را به شوهر میدهم چون جامعه مایک عرف و سنت هایی دارد که مسافرت زن را به تنهایی نمی پسندد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من یک اقا هستم . این دقیقا همون چیزی هستش که فرهنگش نیست . یعنی زمانی که بحث رای و استقلال خانم هستش زندگی مدرن مطرح می شه که خانم هر جایی دلش می خواد بره با هر کی می خواد باشه و ... ولی زمانیکه بحث هزینه و مسائلی که باید برای تهیه انها زحمت کشید زندگی سنتی و وظایف مرد پررنگ می شود . بلاتکلیفی خانمها در این موارد خیلی دردسرساز شده . باید تصمیم بگیرن مدن زندگی کنن به سبک غربی ها و شرقی ها یا سنتی زندگی کنن مثل مادران و مادربزرگها و .... وگرنه وظایف مردها از سالها پیش همین بوده و تغییری نکرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
از نظر اسلام زنها به اندازه نصف یک مرد محسوب می شوند زیرا در دادگاه اگر نیاز به شواهدی باشد باید دو زن بجای یک مرد حضور یابند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایرانی
۱۳:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من با نظر هستی خانم مخالفم چون جوری نوشته که حق بجانب باشه اگه اسلام گفته مردا یه سری حقوقی دارند و شما قبول نمیکنید اما اون بخشی که در قبال بعضی کارا اجرت عملی برا خانما در نظر بگیرند رو قبول دارید دلیل بر خودخواهی شماست. خداوند میگه همسران لباس یگدیگرند هر زن و مردی مشکلی دارند که باید با درایت همسرش حل بشه اگه این کارو کردن موفقن اگه نه از زندگیشون بهره ای جز زیر یه سقف بودن نبردن... این خانم و آقا هم فقط خودشون میتونند بهم کمک کنند ما نمیتونیم قضاوتی در موردشون داشته باشیم شاید حق با اونی نباشه که ما فکر میکنیم فقط میتونیم بگیم که اگه میخوان باهم زندگی کنن فرصتشون کمه چرا که به قول شاعر عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد اگه ببینن دنیا ارزش دل شکستنو نداره خودشون راه درستو انتخاب میکنن... به امید خدا هر چه زودتر به اشتباهشون پی ببرن. منم تو زندگیم کمو کاستی زیاده اما همسرم اونقد عاشق منه که منو تحت تاثیر قرار داد و بدونه اینکه ازم درخواستی داشته باشه دوست دارم گوشه ای از محبتاشو جبران کنم و اثر وضعی این کاراحساس خوشبختی برا هر دو
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایرانی
۱۳:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من با نظر هستی خانم مخالفم چون جوری نوشته که حق بجانب باشه اگه اسلام گفته مردا یه سری حقوقی دارند و شما قبول نمیکنید اما اون بخشی که در قبال بعضی کارا اجرت عملی برا خانما در نظر بگیرند رو قبول دارید دلیل بر خودخواهی شماست. خداوند میگه همسران لباس یگدیگرند هر زن و مردی مشکلی دارند که باید با درایت همسرش حل بشه اگه این کارو کردن موفقن اگه نه از زندگیشون بهره ای جز زیر یه سقف بودن نبردن... این خانم و آقا هم فقط خودشون میتونند بهم کمک کنند ما نمیتونیم قضاوتی در موردشون داشته باشیم شاید حق با اونی نباشه که ما فکر میکنیم فقط میتونیم بگیم که اگه میخوان باهم زندگی کنن فرصتشون کمه چرا که به قول شاعر عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد اگه ببینن دنیا ارزش دل شکستنو نداره خودشون راه درستو انتخاب میکنن... به امید خدا هر چه زودتر به اشتباهشون پی ببرن. منم تو زندگیم کمو کاستی زیاده اما همسرم اونقد عاشق منه که منو تحت تاثیر قرار داد و بدونه اینکه ازم درخواستی داشته باشه دوست دارم گوشه ای از محبتاشو جبران کنم و اثر وضعی این کاراحساس خوشبختی برا هر دو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
تفریح مجردی برای مرد متاهل معنا ندارد...
مگر رفتن چند ساعته به استخر یا باشگاه ورزشی ... زن هم اگر شوهر اجازه بدهد میتواند از منزل خارج شود
Iran (Islamic Republic of)
یک خانم
۱۳:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام
من همین چند روز پیش از طرف دانشگاه رفتیم اردو دوستای متاهلم با رضایت شوهراشون اومده بودن خیلیم خوش گذشت مطمئنم دوستام با یه روحیه عالی برگشتن سر خونه زندگی شون. مرد فهمیده هنوز پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۳:۲۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
قلم پاشو میشکوندی
دیگه لازم هم نبود شکایت کنی
-
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
به نظر من این زن هیچ توجهی به قوانین اسلام ندارد و شوهر برای او خیلی جایگاه پایینی دارد و عمل این خانم فی نفسه خلاف عرف اسلام است
-
خله
۱۳:۱۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اين خانم محترم از طرزكارش معلومه چه تحفه اي است،اين جور تحفه ها نه تنها با مسافرت اصلاح نميشن بلكه گاها...
چون شيخ سعدي مي فرمايد:خر عيس گر به مكه رود وباز آيد...
Iran (Islamic Republic of)
موسوي ركعتي
۱۳:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اگر قوانين شرعي رو كنار بگذاريم، كار اين خانم اشتباه بوده، چون شوهرش ناراضي بوده، بالاخره دارن باهم زندگي مشترك ميكنن وبايد باهم كنار بيان ،چون مشكلات بزرگ از همينجا شروع ميشه، ضمنا ميتونن با هم
توافق كنن و دوباره به زندگي ادامه بدن،همه زوج ها اختلاف دارن،
مهم اينه يه نفر كوتاه بياد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من نظرات عزیزان را می خواندم
تنها چیزی که چشمگیر بود اوج خودخواهی نظردهندگان بود
به جای اینکه شرایط شخص یا وضعیت این زوج را در نظر بگیرند فقط از دید خودشان حرف می زنندبیشتر عزیزان هم فکر میکنم
هنوز یا ازدواج نکرده اند یا تعریف درستی از تعهد ندارند
Iran (Islamic Republic of)
azad
۱۳:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
از همه این بحث ها که بگذریم:چون مسافرت این بانو بدون اجازه همسرش بوده مسافرت وی حکم مسافرت حرام دارد واگر حادثه ای برای این بانو اتفاق بیافتدقطعا گناهکار وتا رضایت همسر حاصل نشود درخشم وغضب خداوند قرارخواهد داشت.واز زیانکاران خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
از وقتیکه خانما وزیر ومدیر شدن همه چی بهم ریخته
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مرداي ايراني اينقدر خودخواه هستند فقط به فكر خودشون هستن هر كاري كه دلشون خواست انجام ميدن ولي اگر زن يه سفر بره ايراد ميگيرند الان قرن بيستويكم است زن تنهايي به كره ماه ميره تو كشور ما مردا به چه چيزاي بيخودي گير ميدن
Iran (Islamic Republic of)
علی میاحی
۱۲:۵۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام خدمت دوستان اگه قرار زن بدون اذن مرد خانه به مسافرت بره چرا ازدواج کرد مجرد میموند بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:
جُلوسُ المَرءِ عندَ عِيالِهِ أحَبُّ إلى اللّه تعالى مِنِ اعتِكافٍ في مَسجِدِي هذا ؛


به اين چند توصيه دقت كنيد:
مرد به دليل گذاشتن لقمه در دهان همسرش پاداش ميبرد.
سزاوار نيست مرد شب را در خارج از خانه خود(بدون همسر و فرزند) به سر برد.

نشستن مرد نزد زن و فرزندش ، نزد خداوند متعال محبوبتر است از اعتكاف در اين مسجد من .
تنبيه الخواطر: 2 / 122 منتخب ميزان الحكمه: 254
بنا بر اين براي مرد متأهل هم مسافرت مجردي تفريحي، ناپسند است
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۲:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بايد بهترين دوست و همدم آدم همسر باشه چه مردش و چه زنش.من خودم بهترين دوستم زنم و همسرمه ...خداشاهده وقتي از سركار خسته ميام خونه و ميدونم همسرم تو خونه از صبح تا شب تنها مونده و حوصله اش سر رفته وقتي ميام خونه دست زنمو مي گيرم با هم ميريم بيرون و پارك و ...وقتي همسرم ميبينه من خيلي خسته ام خودشو ناديده مي گيره ميگه بمونيم خونه كنار هم باشيم فداكاري و محبت زن و شوهر مهم ترين شرط داشتن يك زندگي سعادتمند مي باشد مرد و زن اونقدر بايد به هم محبت كنند تا بشن عزيزترين و بهترين دوست و همدم يكديگر طوري كه نتونند بدون همديگه جايي برن و اگر رفتن اونقدر دلتنگ بشن تا مجددا تنا جايي نرن....البته در انتخاب شريك زندگي بايد نهايت دقت رو كرد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
احسنت به غیرت این مرد.اون زن رو باید به دار کشید
Iran (Islamic Republic of)
هستے
۱۲:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مردا از اسلام فقط اون چیزائی رو میپسندن که به نفع خودشونه.اسلام گفته به زن که تو خونه کار میکنه یا به بچه اش شیر میده باید دستمزد بدید .و زن هیچ مسئولیتے در قبال شیر دادن و کارهاے منزل نداره.یعنے اگه خانم نخواد کسے نمیتونه اجبارش کنه.آیا شما مردا که دم از اسلام و حقوق مرد میزنید به این گفته اسلام پایبند هستید و عمل میکنید؟اگه عمل نمیکنید پس حرف بیخود نزنید.مگه زن چه گناهے کرده که همش باید تو خونه باشه.این اسلام من درآوردے مرداست نه اسلام واقعے.
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۲:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
دختر خانم هایی که تمایل دارند همسرشون مسائل و دستورات اسلامی رو رعایت کنند بهتره قبل از ازدواج کمی دقت کنند و به جای توجه به مادیات و ظاهر زیبا ببینند که آقا داماد چقدر به انجام مسائل شرعی اسلام پایبند هست! آقایون هم همینطور.
Netherlands
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بیجاره مرد باید مهریه بده
-
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
در زندگی باید با توافق هم کار ها صورت بگیرد حرکت این خانم نوعی بی احترامی به همسر محسوب می شود در عرف و شرع ما ایرانی ها این حرکت ناشایست تلقی میشود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
زنی که به شوهرش بگه چون با دوستای لا اوبالیش برنامه ریزی کرده و باید بره مسافرت ارزش زندگی نداره
همون بهتر طلاقش بده تا هر وقت دلش خواست با دوستای مثل خودش برن ول گردی
Iran (Islamic Republic of)
امیدبه فردا
۱۱:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اقدام این خانم ازنظراخلاقی وشرع مقدس اسلام صحیح نیست یک زن هرگز نبایدبه خودش اجازه دهدکه به خاطر رضایت دوستانش،شوهرش راازخودش برنجاندبخصوص امروزه که چالش های خانوادگی زیادشده است وخانم هابه خاطردوام خانواده وحفظ آبروورعایت شرع اسلام بایدازشوهرخوب خودفرمانبرداری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۳۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
باسلام احتمالا این خانم همسرشان را بعنوان ماشین کار برای منبع درآمد قبول دارند اینان بهتر است قبل از طلاق پیش مشاور کاردرست بروند تا شاید باهم به تفاهم برسند آخه طالق گرفتن که به این راحتی نیست در دین ما روایت شده که طلاق عرش خدا را به لرزه در می آورد در ضمن در همین دین گفته شده زن حق ندارد بدون اذن شوهر به دیدن پدر و مادر برود چه برسد به مسافرت مجردی
Iran (Islamic Republic of)
پسر ایرانی
۱۱:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
از این دست طلاق ها،داره کم کم زیاد میشه،امروزه آستانه تحمل پذیری و صبر در خانواده ها کم شده.توان حل مسئله با گفتگو و ارتباط کلامی جای خودش رو به عصبانیت،خشونت،خودکشی،همسرکشی و طلاق داده.چنین برخوردها و تصمیمات سریع و غیرعالمانه و غیر عقلایی،گریبان گیر خیلی از زنان و مردان امروزی داره میشه.شاید ریشه این مشکلات و تصمیمات،کم رنگ شدن سیره و سنت اهل بیت و بی توجهی به آموزه های قرآنیه.در این طلاق،این خانوم بدون توجه به شوهرش رفته مسافرت.شوهرش حق داره نسبت به این موضوع دلخور باشه و عصبی بشه ولی نبایدبچگانه رفتار کنه.فقط بخاطر یه مسافرت بدون اجازه ،نباید فورا بحث طلاق وسط بیاد.اگه بخایم اسلام را در زندگیمون واقعا وارد کنیم،این آقا می بایست در کمال ادب و احترام در فضای خانه،ناراحتی و دلخوری خودش رو نسبت به رفتار خانمش نشون بده و هر دو به پای صحبت های هم بشینند.اگر این خانم منطقی باشد،قطعا به صحبت های همسرش گوش جان می سپاره و هیچ وقت چنین رفتاری نشان نمیده ولی رفتار های گستاخانه و از سر عصبانیت و جنجال به راه انداختن،نه در اسلام و نه در هیچ دینی جایی ندارد و قطعا موجبات بی میلی و عصبانیت طرف مقابل و درنهایت طلاق را فراهم میکنه.
ای کاش قدرت حل مسئله در خانواده ها زیاد بشه و افراد به جای غر زدن و عصبانیت وتصمیماتی که ناشی از عصبانیته،به پای صحبت و درد دل همدیگه بشینند تا مشکل از بیخ و بن حل بشه....!!!! الهی آمین...
قدیما،چنین طلاق هایی نداشتیم اگرم داشتیم به ندرت رخ می داد.فضای خانواده ها اینقده گرم و صمیمی بود که فکر طلاق به سر احدی نمی زد.شاید یکی از دلایلش،این باشه که خانواده ها در قدیم،به آموزه های دینی بیشتر بها می دادند.
-
مهدی
۱۱:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
خوب برادر من تو هم پاشو برو سفر یه حالی بکن ، بزار آب و هوات عوض شه بلکه تصمیم بهتری بگیری. البته میشه این و گفت که شاید این آقا دوست و رفیق نداره حسودیش میشه.
Germany
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
یارمحمدی
۱۱:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سه یا چهار روز تنهائی در سال خوبه ولی نه برای خوش گذرانی، من زن وبچه ام را تنها بگذارم بروم صفا سیتی مرد و زن نداره
Iran (Islamic Republic of)
یکی مثل همه
۱۱:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من قبلاً فکر میکردم فقط توی جامعه و بین افراد غریبه عشق و محبت از بین رفته، ولی الان میبینم حتی توی خانواده ها هم عشق و محبت وجود نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
علی
۱۱:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
سلام
علاوه بر اینکه این کار آقا رو رد میکنم بیشتر کار خانم رو رد میکنم
در اسلام اگر توصیه به اجازه گرفتن زن از مرد شده دلیلش غیرتی است که مرد موظف شده نسبت به خاواده و مخصوصا خانم که " مادر " خانواده است داشته باشد و مسئولیتهایی را بر گردن دارد در قبال آنان
البته این وظیفه مرد است
اما خانمها نیز باید برای جبران محبتها و زدودن خستگی و ناراحتی های روزمره که در این مسیر تهیه ملزومات زندگی بر آقا اعمال میشود به وظایف مشروحه و مشروعه خود عمل کنند
و این بدان معنا نیست که خانم ها خدای ناکرده تضییع حق میشوند بلکه بدان معناست که حریم خانواده ای که بستر خیزش و جهش نسل آینده است سالم و پرمحبت باشد
در پایان بگویم اگر مرد، مرد مومن و اهل زندگی باشد و زن نیز زن مومنه و اهل زندگی باشد،هیچگاه توانایی دوری از همدیگر را حتی برای لحظه ای ندارند. برای مثال زندگینامه حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت خدیجه طاهره (س) را مطالعه کنید که بعد از وفات بانو خدیجه پیامبر چگونه غمگین و افسرده میشوند. یا زندگی حضرت علی و بی بی فاطمه زهرا که حضرت در فراق بانو میگویند " امروز کمرم شکست"
سبک زندگی اسلامی این است نه برده داری ای که خیلیا فکر میکنند
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۰:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بايد بهترين دوست و همدم آدم همسر باشه چه مردش و چه زنش.من خودم بهترين دوستم زنم و همسرمه ...خداشاهده وقتي از سركار خسته ميام خونه و ميدونم همسرم تو خونه از صبح تا شب تنها مونده و حوصله اش سر رفته وقتي ميام خونه دست زنمو مي گيرم با هم ميريم بيرون و پارك و ...وقتي همسرم ميبينه من خيلي خسته ام خودشو ناديده مي گيره ميگه بمونيم خونه كنار هم باشيم فداكاري و محبت زن و شوهر مهم ترين شرط داشتن يك زندگي سعادتمند مي باشد مرد و زن اونقدر بايد به هم محبت كنند تا بشن عزيزترين و بهترين دوست و همدم يكديگر طوري كه نتونند بدون همديگه جايي برن و اگر رفتن اونقدر دلتنگ بشن تا مجددا تنا جايي نرن....البته در انتخاب شريك زندگي بايد نهايت دقت رو كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
كار اين خانم مورد تائيد نمي باشد، آقايان جداي از كار و مشغله و گرفتاري بايد براي خانواده و فرزندان وقت بگذرانند
Iran (Islamic Republic of)
لیندا
۱۰:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
خب چه معنی داره زن تنها بره مسافرت،اینا زن زندگی نیستن،آدم چه زن چه مرد ازدواج که کرد من نیست دیگه،ما شده..از اول تو انتخاب دقت کنید،که کار به طلاق نکشه.حالا دوستاشو میشناسی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
نمی شود کلی گویی کرد و نسخه پیچید و قضاوت کرد. ولی هر انسانی اگر انصاف داشته باشد و بتواند خودش را جای دیگران بگذارد می تواند تصمیمی بگیرد که نه سیخ بسوزد و نه کباب. البته قبول دارم که در پس ذهن مرد ایرانی هنوز مرد سالاری نهفته است و باید کم کم اصلاح شود ولی خانم ها هم نباید یکدفعه فنرشان در برود. هر چند باید سعی کنند به مرور این سنت های مرد ایرانی به روز شود.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۴۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
حقش طلاقه ارزش نگه داشتنو نداره زنی که بی اجازه شوهرش بیرون بره خداوند وفرشته ها اورا لعن می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اگه به زنت اعتماد داری بزار بره . منم خاستگاری رفته بودم دختر خانم شرط می کرد که تنهایی با دوستاش بره مسافرت منم بهش گفتم ازدواج نکن هرچقدر دوست داری برو مسافرت تا مسافرت دونت پاره شه.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۳۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
باوجود مخالف شوهرش خیلی کار ناشیانه ای کرده که رفته!فکر کنم غیر شرعی بودنش رو دیگه همه مون میدونیم.میبینید که حتی خانمها از اینکه شوهرشون بدون اینها به مسافرت تفریحی رفته بعد از سالها ابراز ناراحتی میکنندبااینکه اجازه مرد دست زن نیست ومن خیلی از مردهای عاقل رو میشناسم که در مورد کارهاشون نظر ورضایت خانمها شون رو هم در نظر میگیرند.چون این هم انسانی تره وهم عاقلانه تر که دل هسر وهمسفرت باها باشه وازت راضی !حالا چه برسه به یک زن که تو خیلی از کارهاش شرعا واجبه رضایت شوهرش رو جلب کنه وعقل هم برای خوشبختی همین رو میگه.وشرع وعقل همیشه باهم منطبقند.
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۰:۲۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
فکر کنید کدوم مهمتره ؟
مهمه که حق با چه کسی است ؟ یا مهمه که این دو دارن طلاق می گیرند؟
یعنی شخص باید حرفش رو به کرسی بنشونه ولو طلاق بگیره؟
اولا اینکه زن بدون اذن شوهرش نباید از خونه خارج بشه . دوما هر خانم یا اقای فهمیده میدونه که وقتی ازدواج کرد باید با دوستان مجردیش خدا حافظی کنه و یا روابطش رو به حداقل برسونه . بازکردن پای دوستان مجرد به
زندگی شخصی میشه همون قضیه تراشیدن هوو و یا بالعکس.
دیگه اینکه خوب کم نبودن مردایی که با رفتن همسرانشون به مسافرت با وسوسه دوستانشون خونه رو مکان کردند و ...
بعدا میگیم چرا مردها تنوع طلبند ؟
کمی نیم من بودن به هیچ جا بر نمی خوره.
یا حق.
Iran (Islamic Republic of)
از خلیج فارس
۱۰:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
دایی من دوست نداره زندایی من حتی از طرف محل کارش (آموزش پرورش) به اردوی حتی زیارتی بره
میگه خونه بدون زن خیلی سوت و کور میشه و مرد و بچه ها احساس سردرگمی میکنن
در عوض خودش هم همیشه سعی کرده کنار خانوادش باشه طوری که هیچ وقت به یاد ندارم این زوج به هم حتی یکبار گله مند باشن . و زندایی من همیشه میگه که از داییم خیلی راضیه.داییم برنامه میریزه که با خانم بچه هاش به مسافرت بره حتی اگه سالی یکبار باشه. و بچه ها و خانمش همیشه دوست دارن کنارش باشن
این یعنی اینکه اگر مرد عقیده ای داره برای سخت نگذشتن به خانوادش در کنار پذیرش این عقیده تمام تلاش خودش رو بکنه تا نزدیک ترین و عزیزترین و آرامش بخش ترین افراد زندگیش (یعنی و خانم بچه هاش) احساس آرامش شادی و رضایت داشته باشن.
-
جعفر
۱۰:۱۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
زنم زنهاي قديم.چون مرداهم واقعا مرد بودن.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
زن گرفتی یا اسیر؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اگه زن میخواد بدون اجازه شوهرش هر کاری دلش میخواد کنه ، ترجیح میدم کل عمر مجرد باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
زن اگر قراره خودسر باشه خب اصلا ازدواج نکنه کسی زورش که نکرده عزیز دل برادر
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۰۹:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با سلام به همه کاربران گرامی ، این جور اظهار نظرها ، ایرانی اسلامی نیست گمان می کنم ما راه خودمان را گم کرده ایم مثل کبک سرمان را داخل برف کرده ایم شما را به خدا به خویشتن خویش باز گردیم ایران خودمان را با رسم و رسوم ایرانی و اسلامیش بشناسیم و زندگیمان را اصلاح کنیم که صاحبان ماهواره ها و دشمنان ما به ما می خندن به خدا بر گردیم به پیامبر رحمت به قرآن و ائمه عزیز بر گردیم دردود بر ایرانی غیرتمند وبا عفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
زن باید بدون اجازه شوهرش جایی نرود حتا خونه پدر ومادر ...
United States of America
فرداد
۱۰:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
افرین شما یک مسلمان واقعی هستید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۹:۲۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من نمی تونم سه روز در خانه تنها بمانم. یعنی آدم انقدر خودخواه معلومه که بد بخت خانمش تا به حال بدون اجازه آقاشون پاشو از خونه بیرون نزاشته آدم خیلی وقتا نیاز داره تنها و با دوستاش باشه این واقعاً مفیده هم برا مرد هم برا زن دور شدن از هم باعث میشه آدم یه استراحتی بکنه و هم این که قدر زندگیشو بیشتر بدونه این آقا که برای همچین مسئله ای درخواست طلاق میده مشکل روانی داره باید بره پیش روانپزشک.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
روانشناس ها می گویند حداقل سالی 2 بار به همدیگه فرصت تنهایی بدهید. مثلا 5 روز تنهایی سفر بروید .اینطوری روابط شما مستحکم تر هم می شود. چون هر انسانی به تنهایی هم نیاز دارد. من امتحان کردم گاهی خودم و گاهی خانمم تنها میرود سفر واقعا برای تجدید قوا و قدر شناسی و خروج از روز مره بودن مفید است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من مسافرت ایشون رو اگه با رضایت شوهرش باشه رو منع نمیکنم ولی بدون اجازه شوهر این عمل درست نیست، و من زن رو مقصر میدونم، و فکر میکنم اسلام هم همین رو میگه
Iran (Islamic Republic of)
shapour
۰۹:۱۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
بنظر من زن حق مسافرت مجردي را ندارد يا با شوهرش بايد به مسافرت بره يا نهايتا با خانواده ي خودش . اين برنامه ها نهايتا باعث ايجاد بدبيني و جدايي خانواده ها ميشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اینو نگفتی که مردای ایران فقط دوست دارن یا مجردی برن یا با خانواده خودشون
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
منم حق رو به آقا میدم ! فضای اجتماعی و عرفی در کشور ما ایران مسافرت مجردی زنان را نمیدهد ! ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
منم اگه زنم بره بیرون ناراحت نمیشم ما که همش سرکاریم اون بنده خدا خونه حق ندارن برن بیرون نامردیه زن که برده ما نیست اونم ادمه مثل همه اونم دل داره اب رو مرد ها بردی برادر این چه کاریه
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
شما احتمالا مشکل دارید که این طرز فکر دارید
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
یه منفی بهت دادم تا حالات جا بیاد بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
خطر
۰۸:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
اگر اعتماد بوجود آید بسیاری از نامعادله ها حل می شود این به زن و مرد بستگی ندارد به انسانیت و شناخت راههای بر هم زدن تفاهم بستگی دارد اگر واقع بین هستی ببین اکثر طلاقها دلایل خنده داری دارند که بر اثر بی توجهی طرف مقابل رخ داده است
Iran (Islamic Republic of)
kazem
۰۸:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
خیلی جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من اینجا حقو میدم به خانم خونه برای اینکه بنده خدا 24 ساعت داخل خونه حوصلش سر رفته حداقل با دوستاش نره یه مسافرتی چیزی تا یه اب و هوایی عوض کنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
این کجای قانون نوشته شده که زن بدون اجازه همسر میتونند کاری بکند...
مرد و زن مکمل هم هستند و وقتی با هم ازدواج میکنند دیگه تنها خودشان نیستند بلکه در مقابل طرف مقابل مسئول هستند.
من رفتار این زن را نمیپسندم...
Iran (Islamic Republic of)
مرد ایرانی
۰۸:۱۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مشکل اینکه بجای حل کردن مشکل طرف رفته صورت مساله رو پاک کنه. زن یا مرد فرقی نداره این کار بایدبا تفاهم باشه زنم راضی نباشه من یکی که اصلا بهم خوش نمی گذره همچین سفری. اینها ناشی از خودخواهی افراده که اسمش رو می ذارن دوست داشتن! اگه دوسش داری از مشکل فرار نکن بشین حلش کن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
زن ایرانی
۰۸:۳۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
خدا بیامرزه پدرومادرت.شما شیر پاک خورده ای.وگرنه اکثر مردها برده داری می کنن.خودشون هرکاربخوان می کنن ولی هیچ توجهی به نیازهای همسرشون ندارن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
من کاراین خانم راتاییدنمیکنم اماوقتی آقایون این کارهارامیکنندماخانمابایدچکارکنیم؟!!!!!همسرمن بارها سیزده بدر،تعطیلات یامسافرت بادوستان یاخواهرش رفته درحالیکه من ازاول زندگی تاالان که فرزند19ساله دارم بایدبادوفرزندم درخانه بمانم!!!!! هیچ قانونی هم نیست که جلواین قبیل آقایون رابگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
رضائی
۰۸:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
قضاوت نكنيد نظر مرد ايراني را نمي پسندم صدرصد اين آقا كه دوست ندارد زنش تنها مسافرت برود خودش هم تنها مسافرت نمي رود.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
در دین اسلام مرد با زن خیلی فرق دارد ما معتقد به تساوی بین زن و مرد از نوع غربی آن نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۱:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مرد برای کسب درامد می بایست از منزل خارج و حتی مسافرت شغلی بره، تفریح بدون همسر (چه زن و چه مرد) شایسته نیست، با توجه به اسیب پذیر بودن زنان این موضوع کمی سخت گیرانه تر خواهد بود . با کمی برسی متوجه خواهیم شد که قوانین اسلامی به حق و درست است. سخت ترین رابطه در جامعه روابط زن و شوهر است و احتیاج به صبر و گذشت فراوان داره و این آقا هم بهتر بود صبر می کرد.تمام افرادی که ازدواج کردن این رو تجربه کردند که در مشاجره اگر از کوره در برن عوارض جبران ناپذیری پیش رو خواهند داشت. یا علی
آخرین اخبار