آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی کتابخو انی کنگره حضرت ابوالفضل(ع)در کاشان پنجم اسفند ماه همزمان با روز میلاد حضرت زینب(س) در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان طی مراسمی برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اصفهان در کاشان گفت:این مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام سعید شاه آبادی، مدیر موسسه غدیر پِژوهشی کشور بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

مهدی نادعلی، با اشاره به برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی کنگره حضرت ابوالفضل(ع) کاشان-آران و بیدگل از کتاب« تشنه تر از آب» افزود: به 30 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه که پاسخ صحیح دادند سه كمک هزينه سفر به عتبات عاليات،هشت كمک هزینه سفر به مشهد مقدس، هشت تخته فرش و لوازم خانوادگي اهدا می شود.

وی، تامین هزینه جوایز با مساعدت و حمایت مالی واحد مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی خیرین بخش خصوصی اعم از شهرک های صنعتی، شرکت های تولیدی و فروشگاه ها را یادآو رشد و گفت: دیگر افرادی نیز که تمایل دارند در ثواب این اقدام فرهنگی مذهبی عام المنفعه و خداپسندانه که متبرک با نام مقدس حضرت ابالفضل العباس(ع) است سهیم باشند و هزینه سایر جوایز این مراسم باشکوه را تامین کنند می توانند با شماره 09131617338 آقای نمکی مسئول کمیته جذب خیرین کنگره تماس بگیرند.

به گفته وی، تلاوت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام سعید شاه آبادی مدیر موسسه غدیر پِژوهشی کشور، اجرای گروه تواشیح، موسیقی سنتی و مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز از جمله برنامه های مراسم اختتامیه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، شناسایی شخصیت تاثير گذار حضرت ابالفضل العباس(ع) به عنوان الگوی واقعی و عملی ماندگار بصيرت، وفاداری، فداکاری و ولايتمداری در قالب مسابقه کتابخوانی را اقدام فرهنگی موثر در نهادینه سازی فرهنگ مطالعه دانست و گفت: این حرکت ارزنده و سازنده فرهنگی گام نوین گسترده ای در احیا و معرفی معارف ناب اهل بیت(ع) فراتر از جلسات روضه، منبر در هیات های مذهبی را برداشت.

نادعلی با دعوت به همکاری از تمامی نخبگان، فضلا، فرهيختگان و اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر دانشگاهی و فرهنگی جامعه افزود: فرهنگ سازی معارف ناب اسلامی در شرایط فعلی جامعه ما با وجود تمام مخاطرات فرهنگی مسموم و مخرب غرب که نسل جو ان را هدف قرار گرفته است اولویت اول و اساسی فرهنگی است.

وی در پایان، اظهارداشت:مسابقه کتابخوانی کنگره حضرت ابوالفضل(ع) به همت کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم(ع) واقع در میدان امام رضا(ع) کاشان و مراسم اختتامیه این کنگره با همکاری مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان برگزار می شود

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: کتاب ، تقدیر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.