رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: متروی تهران نیازمند پیش بینی رقم بودجه قابل توجهی در بخش تعمیر و توسعه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران در ادامه‌ی جلسه علنی شورای شهر با بیان تذکری در خصوص توسعه مترو اظهار کرد: در بودجه سال دوم برنامه 5 ساله به دنبال تعادل هستیم و این انتظار را از دولت داریم که رقم قابل توجهی را برای سال 94 در توسعه مترو در نظر بگیرد.

وی با اشاره به دو مانع اساسی در مترو، تصریح کرد: در حال حاضر در دیگر بخش‌های شهری همانند ساخت و ساز مشکلی نداریم اما در حوزه‌ی ناوگان حمل و نقل عمومی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم و در این زمینه نیازمند تعمیر و توسعه مترو هستیم.

وی ادامه داد: در برنامه 5 ساله نیاز به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی داریم که باید در این زمینه اقدامات جدی انجام شود و در حال حاضر نگران بودجه‌ی مترو در تعمیرات و افزایش ناوگان هستیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه تا سال 97 ، 150 کیلومتر افزایش ناوگان در برنامه پیش بینی شده است که با این رقم بودجه در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با مشکلاتی عدیده‌ای مواجه می‌شویم.

دنیامالی در پایان گفت: تعمیر خرابی‌های مکرر مترو باعث نارضایتی مردم در این زمینه شده است که باید پیش بینی‌های لازم را در منابع بودجه سال 94 در این زمینه در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، تهران ، بودجه ، جلسه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار