همزمان با بهره برداری یک هزار خانه بهداشت در سراسر کشور؛ شش خانه بهداشت در شهرستانهای پاکدشت ، ورامین و پیشوا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، همزمان با بهره برداری 1000 خانه
بهداشت در سراسر کشور خانه های بهداشت قوئینک زهری، باغخواص، سعدآباد املاک و حسین آباد کاشانی در شهرستان ورامین، خانه بهداشت کبود کنبد در شهرستان پاکدشت و  خانه بهداشت جلیل آباد در پیشوا رسما مورد بهره برداری قرار گرفتند.

افتتاح این خانه های بهداشت در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با حضور فرماندار و مسوولان شهرستانهای مذکور، معاون امور بهداشتی دانشگاه و مسوولان شبکه های بهداشت و درمان مربوطه انجام گرفت تا خدمات بهداشتی مورد نیاز مردم منطقه تامین شده و منجر به ارتقای سطح سلامت و رضایتمندی مردم و کاهش دغدغه های نظام سلامت و دانشگاه شود.

براساس این گزارش؛ ساخت و تجهیز خانه های بهداشت قوئینک زهری، باغخواص، سعدآباد املاک وحسین آبادکاشانی ؛ با زیربنایی حدود 70 تا 90 متر مربع از شهریورماه 93 آغاز شد و احداث و تجهیز آن با تخصیص اعتباری معادل چهار میلیارد و سیصد و شش میلیون ریال انجام پذیرفت و در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.
 
پروژه احداث خانه بهداشت کبود گنبد شهرستان پاکدشت نیز از مهرماه 93 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و کمیته امداد شهرستان ( از محل پروژه زکات) آغاز شد و با مساحت 75 متر مربع و اعتباری حدود 100 میلیون تومان احداث و تجهیز شد و در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساخت و تجهیز خانه بهداشت جلیل آباد پیشوا نیز ظرف مدت چهار ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال انجام پذیرفت و در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.