رئیس اقامه نماز کشور گفت: خروجی فیلم‌های برنامه سازان در صدا و سیما باید اعتقاد به فرهنگ نماز باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مراسم آیین تجلیل از فعالان نماز رسانه ملی که امروز(سه شنبه) در سالن رضوان صدا و سیما برگزار شد با اشاره به ترویج فرهنگ نماز در فیلم‌های برنامه‌سازان صدا و سیما اظهار کرد: برنامه سازان صدا و سیما باید تدبیر بیشتری برای گسترش و ترویج فرهنگ نماز بیندیشند و خروجی این فیلم‌ها باید اعتقاد به فرهنگ نماز باشد.

وی ادامه داد: برگزار کننده‌های نماز باید سطح ایمان خود را بالا ببرند و برای گسترش و ترویج فرهنگ نماز فعالیت‌های ویژه‌ای را در جدی گرفتن این امر داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی تصریح کرد: در ساخت فیلم‌ها، سریال‌ها و ویژه برنامه‌های صدا و سیما برنامه‌سازان در حیطه نماز نباید نیت پول داشته باشند و بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تلاش کنند.

وی افزود: برنامه سازان در تهیه برنامه‌ تلویزیونی باید خط شکن باشند و در برنامه‌هایی که ساخته می‌شود فرهنگ سازی لازم را ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان توصیه‌ای به برنامه سازان صدا و سیما پیرامون موضوع گسترش و ترویج فرهنگ نماز در برنامه‌های تلویزیونی، تصریح کرد: برنامه سازان باید توجه و دقت بیشتری در ساخت فیلم‌ها داشته باشند و تلاش خود را برای نوسازی برنامه‌ها در موضوع نماز افزایش دهند به طوریکه برنامه‌های صدا و سیما باید به گونه ای تولید شود که تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی نماز در بین جوانان داشته باشد.

وی در پایان گفت: در گسترش و ترویج فرهنگ نماز خوانی باید به ویژگی‌های دین مبین اسلام توجه بیشتری شود و فعالان در حیطه برنامه‌های تلویزیونی سعی در گسترش فرهنگ نماز در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، قرائتی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار