دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران با ادامه صدرنشینی تیم تاسیسات دریایی تهران به پایان رسید.

ایست بالای جدولی‌ها به سود گیتی‌پسند/شهرداری پس از ۲۰ هفته از رتبه چهاردم جدا شد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با ایست بالای جدولی ها به نفع گیتی پسند اصفهان به پایان رسید.
 
شهرداری ساوه ۶ – پایاسازه تبریز ۳

گلها: شاپا ۲ و مجتبی مریدی زاده ۲ و مصطفی ظریفیان و طاها مرتضوی (شهرداری ساوه)،‌ علیرضا عسگری ۲ و حمید واحدی ( پایاسازه)

دیدار مرگ و زندگی تیم های پایین جدولی شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز را تیم میزبان یعنی شهرداری ساوه برد که از حمایت هواداران خود در این دیدار بهره می گرفت. این بازی از ثانیه ابتدایی زیبا و جذاب پپیگیری شد و در دقیقه اول ضد حمله انفرادی علیرضا عسگری با عملکرد نامناسب عباسیان به گل اول پایاسازه تبدیل شد. در ادامه تیم میزبان خیلی سریع واکنش نشان داد و شاپای پرزیلی بلافاصله گل تساوی را به پایان رساند. در حالی که بازی با همین نتیجه در حال به پایان رسیدن بود یک ضربه ایستگاهی و کار ترکیبی خوب بازیکنان شهرداری ساوه با شوت مرتضوی به گل برتری در نیمه اول ختم شد.

در نیمه دوم هم شهرداری توانست توسط ظریفیان بازی را به ۳-۱ برساند ولی حمید واحدی که نیم فصل اول را در شهرداری ساوه سپری کرده بود با حرکت خوب و ضربه زیبا اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه هر دو تیم از سیستم پنج نفره استفاده کردند که تیم شهرداری بهتر از اشتباهات تیم میهمان بهره گرفت و توانست در سایه درخشش شاپا و بازی خوب ظریفیان، بازی را با نتیجه ۶-۳ به سود خود به پایان برساند.

شهرداری ساوه با این برد ۱۷ امتیازی شده و برای اولین بار از هفته دوم از قعر جدول جدا شد و پایاسازه را به جایگاه چهاردهمی تبعید کرد.


مقاومت البرز صفر – تاسیسات دریایی تهران صفر

دیدار تیم های صدرجدولی تاسیسات دریایی تهران و تیم فانوس به دست مقاومت البرز بر خلاف فاصله امتیازی دو تیم بسیار نزدیک دنبال شد و در پایان ۴۰ دقیقه تلاش هیچ یک از دو تیم موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. البته تیم جوان مقاومت به طور حتم از کسب یک امتیاز در برابر تیم صدرنشینی که نام شمسایی را هم با خود یدک می کشد راضی تر است و حتی ممکن است در هفته های پایانی همین یک امتیاز به داد شاگردان فلاح برسد. همچنین تیم تاسیسات دریایی تهران به لطف همین یک امتیاز در صدر جدول ماند تا بازی فینال گونه هفته آینده مقابل گیتی پسند را با حساسیت دوچندان به انتظار بنشیند.



گیتی پسند اصفهان ۳ – میثاق تهران ۲

گلها: احمد اسماعیل پور ۲ و مهدی جاوید ( گیتی پسند )، موسی خسندوست و مجتبی حسن نژاد ( میثاق )

دیدار حساس رضا لک با شاگردان سابقش در گیتی پسند اصفهان یکی دیگر از بازی های مهم هفته بیست و دوم بود که تلاش دو تیم در پایان نیمه اول به گلی نرسید. در این نیمه تیم میانه جدولی میثاق با دفاع منطقی خود ستارگان گیتی پسند را در گلزنی ناکام گذاشته بود اما در شروع نیمه دوم زوج قدرتمند هجومی گیتی پسند یعنی مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور ورق را به سود اصفهانی ها برگرداند و تیم کشاورز را با نتیجه ۳-۰ پیش انداخت تا تیم میثاق در دقایق پایانی با تمام وج.د به فکر امتیاز باشد. در این دقایق حسن نژاد و حسن دوست دو گل زدند اما در پایان نتیجه ۳-۲ سه امتیاز بازی را به گیتی پسند داد تا دیدار هفته آینده گیتی پسند و تاسیسات بتواند این تیم را به صدر جدول برساند.


دبیری تبریز ۴ – مس سونگون ورزقان ۲

گلها: فرهاد فخیم ۲ و فرید نمازی و رشید قلی پور( دبیری)، مسلم رستمی ها و جاناتان داسیلوا ( مس )

آخرین دربی فوتسال ایران در سال ۹۳ را تیم دبیری تبریز برد. در این دیدار که کری خوانی ها و مصاحبه های پیش از آن در هفته های گذشته خبرساز شده بود ابتدا شاگردان تقی پور از حریف خود پیش افتادند اما این گل با سه گل از سوی دبیری پاسخ داده شد تا دقایق پایانی بازی از جانب مس سراسر حمله شود. تیم مس که از مدعیان قهرمانی به حساب می آید در این مدت توانست یک گل بزند اما یک گل هم خورد تا بهترین فرصتش برای نزدیک شدن به صدر جدول را مقابل مدافع عنوان قهرمانی از دست دهد.


حفاری اهواز ۲ – ماهان تندیس قم ۴

گلها: میثم برمشوری و احسان زحمتکش (حفاری )، علیرضا وفایی و هاشم فرج زاده و سعید قاسمی ( ماهان تندیس)

تیم فوتسال حفاری اهواز دیگر مدعی ناکام هفته بیست و دوم بود. تیم حفاری که همگان آن را به یک تیم بی حاشیه ، سختکوش و یکدست می شناختند، در هفته های گذشته دچار حواشی مختلفی شده که اعتصاب تعدادی از بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مالی از مهمترین این حواشی می شود. در این دیدار ابتدا حفاری ها توسط برمشوری از حریف پیش افتادند اما وفایی دو بار برای ماهان گلزنی کرد تا شاگردان ناظم الشریعه به فکر جبران برآیند اما دستورات تاکتیکی رعدی در این دیدار تیم حفاری را ناکام گذاشت تا بازی با نتیجه ۴-۲ به پایان رسیده و حفاری اهواز در رده چهارم جدول باقی بماند و با کسب ۴ امتیاز از ۴ بازی گذشته، تا حد زیادی از قهرمانی دور شود.


شهروند ساری ۳ – فردوسی مشهد ۳

گلها: امیرحسین رسولی ۲ و محمدرضا کرد( شهروند)، ناصر عجم و میثم خیام و عماد محمدی (فردوسی)

آخرین دیدار حساس هفته بیست و دوم را تیم های فردوسی مشهد و شهروند ساری برگزار کردند. در این دیدار تا دقایق پایانی بازی در نیمه اول هر تیم یک بار موفق به گلزنی شده بود اما در دقیقه پایانی فردوسی ها دو بار گلزنی کردند تا با نتیجه ۳-۱ برنده به رختکن بروند. اما در نیمه دوم شاگردان ابطحی به بازی بازگشتند و با زدن دو گل کار را به تساوی سه سه رساندند. نتیجه ای که به نظر نمی رسید تا پایان بازی ماندگار باشد ولی در ادامه گلی رد و بدل نشد تا تیجه دیدار رفت دو تیم تکرار شود. با این تساوی تیم شهروند همچنان هم امتیاز با مقاومت در رده یازدهم قرار دارد.

برچسب ها: فوتسال ، شهرداری ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار