سرمربی تیم فوتبال میثاق گفت:‌ اگر داور همانند گیتی‌پسند کمی هم با مهربان بود به طور حتم نتیجه عادلانه یعنی تساوی رقم می‌خورد.

رضا لک: داور با ما هم مهربان بود، نمی‌باختیم/ لذت رقابتی حرفه‌ای تلخی باخت را کمرنگ کردرضا لک سرمربی- بازیکن تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ مقابل گیتی پسند رقابتی محکم و تاکتیکی به نمایش گذاشته شد که هر دو تیم طی آن ازفرصت‌های خود استفاده و خلق موقعیت کردند البته همه می‌دانستیم رقابت با گیتی پسند در اصفهان سخت است، به همین دلیل سیستم محتاطانه‌ای به کار گرفتیم و منافذ دفاعی را بر حریف بستیم تا با تکیه بر ضد حملات از فرصت‌ها استفاده کنیم اما در همین حین متاسفانه با وجود اینکه به بازیکنانم نقاط قوت حریف در ضربات ایستگاهی را گوشزد کرده بودم از خود ضعف نشان دادند تا دو گل دریافت کنیم بلافاصله پس از خوردن گل رو به بازی هجومی برده و نتیجه را جبران کردیم اما گل آخر گیتی پسند تمام کننده بود تا امتیاز به این تیم برسد زیرا تمام تلاشمان برای کسب تساوی بی فایده بود و متاسفانه بازنده دیدار شدیم.

وی افزود: معتقدم با وجود بازی خوب اما داور با تیم میزبان محتاطانه برخورد کرد زیرا اگر قضاوت متعادلی داشت عادلانه  ترین نتیجه یعنی تساوی رقم می‌خورد. در صورتی که داور کمی مهربان‌تر برخورد می‌کرد در زمان 5 خطائه شدن گیتی پسند، 2پنالتی برای ما می‌گرفت زیرا در این فرصت رقیب به دلیل فشار بازی مجبور به خطا بر بازیکنانم شدند به هر حال کیفیت خوب بازی باعث شد از اعتراض به داوری چشم پوشی کنم.

لک در ادامه بیان داشت:‌در دیدار بعدی میزبان فرش ‌آرا خواهیم بود در صورتی که این رقابت با توانایی‌ها و تمرینات خوبمان با پیروزی میثاق همراه باشد در 3هفته باقی مانده تلاش خود را برای ارتقاء در جدول به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: باخت ، تیم ، فوتبال ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار