معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرماندهی معظم کل قوا با تمهیدات خود و با تدابیر و اقداماتی که انجام می‌دهند در مواضع مختلف با تدبیر و راهبردها و نظارت دقیق، اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

 
سردار "حسین صالحی‌اصل" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره نقش رهبر معظم انقلاب در توسعه امنیت ملی اظهار داشت: ایشان به عنوان شخصی که همه مجموعه نیروهای مسلح و همه قوای کشور از رهنمودهایشان بهره‌مند می‌شوند، نقش‌آفرینی اساسی دارند.
 
وی ادامه داد: فرماندهی معظم کل قوا با تمهیدات خود و با تدابیر و اقداماتی که انجام می‌دهند اعم از انتصاب افراد شایسته و توانمند، اولین نقش را دارند و با اتخاذ مواضع، تدابیر، راهبردها و نظارت دقیق، اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند. 
 
گفتنی است؛  فصلی از قانون اساسی به "رهبری" و وظایف و اختیارات ایشان اشاره دارد که مطالعه این فصل می‌تواند به شناخت هر چه بیشتر توانایی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بیانجامد که یکی از این حوزه‌ها "قدرت دفاعی و نظامی" یا "قدرت بازدارندگی" است که رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در این‌باره ایفای نقش می‌کنند (بیشتر بخوانید). 

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار