معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جهاد کارنامه درخشانی از خود در دفاع مقدس به جای گذاشته و بعد از جنگ که نیاز به ادامه سازندگی وجود داشت، بسیجیان در این عرصه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار "حسین صالحی‌اصل" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با خانواده شهیدان "مصطفی و مرتضی نعمتی‌جمع" که در منزل این شهدای بزرگوار انجام شد، اظهار داشت: جهاد کارنامه درخشانی از خود در دفاع مقدس به جای گذاشته و بعد از جنگ که نیاز به ادامه سازندگی وجود داشته، بسیجیان که همان جهادی‌های سابق‌اند و دغدغه‌ ادامه سازندگی داشته‌اند در این عرصه نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: تبلور جهاد سازندگی در بسیج دیده می‌شود و در آب‌رسانی، پل‌سازی، خانه‌سازی برای محرومین و ترمیم راه‌های دور ایفای نقش کردند و به برکت همان حرکت جهادی، گره‌های بسیار زیادی گشوده شد.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به الگوبرداری کشورهای دیگر از جهاد سازندگی تأکید کرد: برخی از کشورهای دیگر از تجربیات ما استفاده می‌کنند و امیدواریم این حرکت که به برکت تدابیر امام خمینی(ره) انجام شده، بتوانیم رهروان خوبی در این مسیر باشیم.
 
وی در پایان با اشاره به این که مفتخریم با شهدا حشر و نشر داریم و با برشمردن اقدامات بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: افتخار داشته‌ایم که با جهاد سازندگی در موارد حضور در مناطق محروم و بررسی مشکلات آن‌ها و اقدامات سازندگی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار