بعد از صحبت های رئیس هیات تیروکمان ایلام مبنی بر اهدا کارت هدیه یک میلیون تومانی در شب قبل از مجمع تیروکمان برای عوض کردن رأی اعضا، رئیس هیات تیروکمان قزوین نیز توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

کارت هدیه را هر سال به اعضا مجمع می دادند/ ما رای خود را ندیدیم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پورکریمی رئیس هیات تیروکمان ایلام بعد از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تیروکمان در مصاحبه ای دست به افشاگری در مورد حواشی مجمع و فدراسیون زد.

پورکریمی ابتدا بحث اهدا کارت های هدیه یک میلیون تومانی برای جلوگیری از حواشی مجمع را مطرح کرد.

مجید ملاحسینی رئیس هیات تیروکمان قزوین در این مورد توضیح داد: من شب قبل از مجمع دیر به تهران رسیدم اما آن کارت هدیه را که هر سال قبل از مجمع به عنوان هدیه از سوی فدراسیون به اعضاء می دهند. از طرفی نمی توان گفت که مجمع به حرف کسی برگزار می شود که تعدادی برای برگزاری مجمع به وزیر نامه نوشته باشند. آنطور که در مجمع سالیانه گفته شد به خاطر مشکلات قضایی جلوی برگزاری انتخابات فدراسیون گرفته شده است تا موضوع قضایی روشن شود.

رای خود را ندیدیم

وی در مورد شورای پنج نفره ای که قرار بود فردی را به شجاعی معرفی کنند و شجاعی با استعغا خود آن فرد را برای سرپرستی فدراسیون به وزیر معرفی کند، تاکید کرد: من عضو آن شورای پنج نفره بودم. همه ما رأی خود را به صورت مکتوب و امضا شده به دبیر شورا دادیم اما وی تمام آراء را همراه خود برد. هر چه به وی گفتیم که نتیجه را به ما اعام کند این کار را انجام نداد و دلیلش را هم نمی دانم.

ملاحسینی در مورد انتخاب پورکریمی توسط شواری پنج نفره گفت: پورکریمی هم یکی از کاندیداها بود اما در نهایت ما نفهمیدیم که واقعا چه کسی رأی آورده است. شاید به صورت شخصی از رأی یکدیگر خبر داشته باشیم اما این موضوع رسمی نیست و شاید برخی نظرات خود را درست نگفته باشند. 

گفتنی است عباسپور دبیر سابق هیات تیروکمان لرستان، دبیری شورای پنج نفره را برعهده داشته است. 

ملاحسینی همچنین در مورد پیامک های تهدیدآمیر توضیح داد: برای من که پیامکی ارسال نشد اما پورکریمی این موضوع را در مجمع هم مطرح کرد که شجاعی از آن ابراز بی اطلاعی کرد. هنوز مشخص نشده است که پیامک از طرف چه کسی ارسال شده است.

دنبال آرام شدن جو هستیم

رئیس هیات تیروکمان قزوین در مورد نامه 15 نفر از روسای هیات ها برای برگزاری هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون گفت: این نامه به معنی مخالفت با شجاعی نیست بلکه همه دوست دارند با توجه به دو شغله بودن وی زودتر مجمع انتخاباتی تشکیل شود یا اگر قرار بر ماندن شجاعی است که اعلام شود وی تا پایان مدت قانونی خود در فدراسیون می ماند.

وی ادامه داد: ما تنها دوست داریم که جو تیروکمان آرام شود. به دنبال خوب یا بد نیستیم. ضرر این داستان را همه می بینند چون جو سنگینی وجود دارد و پشت پرده را کسی نمی بیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار