رئیس هیات تیروکمان مرکزی با تایید صحبت های روایی رئیس هیات کهگیلویه و بویر احمد در مورد تهدید به مرگ خود گفت: مشخص نشد این تهدید از سوی چه کسانی بوده است.

رئیس هیات تیروکمان مرکزی: من شاهد تهدید روایی بودم/ اختلافات خانوادگی استغلامعباس حاجی آبادی رئیس هیات تیروکمان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حواشی مجمع سالیانه تیروکمان توضیح داد: من در زمان تماسی که با روایی گرفته شد، کنار وی حضور داشتم و حتی شب همان روز قضیه را به شجاعی رئیس فدراسیون گفتم. شجاعی هم تاکید کرد که این جریان از طرف فدراسیون نبود و احتمال دارد به خاطر خراب کردن کار ما پیش آمده باشد.

وی ادامه داد: در هر حال معلوم نیست که تماس از طرف چه کسی است. در رأس ماجراها پورکریمی و روایی قرار دارند که مدتی هم مشکلاتی با فدراسیون داشتند اما این مشکلات حل شد.

حاجی آبادی هم نامه 15 نفر به وزارت ورزش را تایید کرد و گفت: چند استان به خاطر اینکه مجمع زودتر برگزار شود به وزارت ورزش نامه نوشتند. قطعا شجاعی هم از این موضوع ناراحت می شود اما تمام این مسائل، اختلافات خانوادگی است و نباید به آن دامن زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
جناب حاجی آبادی مشکل این استانها به دلیل بی عدالتی تهدید و مسائلی است که شجاعی برای آنها درست کرده شما که حضور داشتی تهدید شده پس چرا ساکت ماندین
آخرین اخبار