معاون پژوهشی و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور استان قزوین را یکی از مراکز فعال در زمینه تحقیقات کشاورزی در کشور دانست و گفت: این استان جزو هفت استانی است که به عنوان مرکز رشد انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنکار قزوین؛ طهماسبی در ادامه افزود: در بخش چابکسازی و کارآمدی اعتقاد و تلاش بر این است تا وظایفی را که به سازمان ارتباطی ندارد به مؤسسات انتقال یابد تا سازمان بتواند به انجام امور کلان در بخش تحقیقات کشاورزی بپردازد.

طهماسبی استفاده از پتانسیل های دانشگاهی، بخش خصوصی و سازمانهای بینالمللی را سه نگرش اساسی سازمان تحقیقات کشور عنوان و بیان کرد: حضور دانشگاه‌ها در موسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی لازم و ضروری است و باید از پتانسیل‌های دانشگاهی در کنار مراکز تحقیقات کشاورزی در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی گامهای اساسی برداشته شود.

وی بر لزوم ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های بین المللی و دفتر همکاری‌های منطقهای در تحقیقات تأکید کرد.

معاون پژوهشی و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، استان قزوین را یکی از مراکز فعال کشور دانست و خاطرنشان کرد: استان قزوین یکی از هفت استانی است که مرکز تحقیقات این استان به عنوان مرکز رشد انتخاب شده که امیدواریم مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی با توجه به پیشینه علمی استان از ظرفیتهای دانشگاهی و دانش بنیان بخوبی استفاده کند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشور ، فعال ، کشاورزی ، قزوین ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.