سرپرست تیم سپاهان گفت: در حال حاضر تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان تیم ما با تمام قوا آماده هستند تا در بازی‌های آینده عملکرد خوبی را به اجرا بگذارند.

بازیکنانمان با تمام قوا آماده بازی‌های آینده هستند/دربی امسال از حساسیت بالایی برخوردار است

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم سپاهان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و طی این چند روز تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و توانسته ایم در 4 دیدار اخیرمان بازیهای قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: به نظر من دیدار مقابل استقلال تهران حقمان باخت نبود و در دیدار مقابل نفت نیز اشتباهات داوری باعث شد که ما نتوانیم 3 امتیاز مقابل این تیم را بدست آوریم.

وی افزود: پس از پیروزی که هفته گذشته در اهواز مقابل تیم فولاد بدست آوردیم خوشبختانه بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرینات خود را دنبال می کنند.

خوروش در خصوص دیدار این هفته سپاهان مقابل ذوب آهن بیان کرد: بهتر است بگویم روز  جمعه بازی سختی را مقابل ذوب آهن خواهیم داشت چرا که سالهاست دربی امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و 2 تیم همیشه سعی داشتند که در رویارویی مقابل یکدیگر بهترین عملکرد را به اجرا بگذارند اما امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

خوروش در پایان افزود: در بازی این هفته بازیکنان محروم و مصدومی  نداریم و تمامی بازیکنان با تمام قوا آماده هستند تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار